هتل پنج ستاره در ساحل بوشهر ساخته می شود

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری عصر چهارشنبه در نشست با مسئولان وزارت نفت گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش های اقتصادی و صنعتی است.

هتل پنج ستاره در ساحل بوشهر ساخته می شود

وی افزود: شرکت صدرای بوشهر از دیرباز یکی از قطب های صنعتی در استان بوشهر بوده است و به عنوان یک سرمایه ملی محسوب می شود که باید برای رفع مسائل آن تلاش ویژه ای داشته باشیم.

استاندار بوشهر به نقش بسیار مهم شرکت صدرا در اشتغال اشاره کرد و افزود: باید مسائل این شرکت شناسایی و برای رفع این مسائل چاره اندیشی شود.

وی با بیان اینکه حل مسائل شرکت صدرا باید در اولویت قرار بگیرد، اظهار داشت: شرکت صدرا هم اکنون مشغول ساخت و اجرای بخشی از سکوهای مورد نیاز پارس جنوبی است این شرکت دارای توان بالایی در ساخت اینگونه سازه ها است.

سالاری افزود: با استقرار منطقه آزاد بوشهر، نقش شرکت صنعتی دریایی صدرا مهم تر خواهد شد و باید برنامه ریزی مناسبی را از همین امروز داشته باشیم.

وی خواستار ایفای نقش بانک های عامل در احیای شرکت صدرای بوشهر شد و ادامه داد: باید زمینه توسعه زیرساخت های شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر فراهم شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: توسعه گردشگری در استان بوشهر را در دستور کار داریم و به همین دلیل چندین دهکده گردشگری در استان بوشهر ساخته می شود.

وی به فرایند مطلوب ساخت دهکده گردشگری بوشهر اشاره کرد و افزود: مجوز ساخت هتل پنج ستاره در ساحل بوشهر صادر شده است و سرمایه گذاران مجوز ساخت این هتل را در 10 طبقه دریافت کرده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 497

به "هتل پنج ستاره در ساحل بوشهر ساخته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پنج ستاره در ساحل بوشهر ساخته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید