واکنش فدراسیون کشتی به یک اشتباه عجیب در تورنمنت اوکراین

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در تشریح اتفاق عجیب حاشیه تورنمنت بین المللی اوکراین گفت: تغییر ناگهانی برنامه و عدم اطلاع رسانی اصولی دلیل حضور نیافتن نماینده کشورمان در رقابت شانس مجدد وزن 92 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین بود.

واکنش فدراسیون کشتی به یک اشتباه عجیب در تورنمنت اوکراین

وی اضافه کرد: با بررسی بعمل آمده تعیین شد در روز خاتمهی مسابقات، مسئولان برگزاری نسبت به تغییر زمان برگزاری مسابقات اقدام کردند و آن را به صورت اصولی اطلاع رسانی نکرده بودند. با صحبتی که با محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد بعمل آمد وی گفت برنامه کامل مسابقات پشت آیدی کارت درج شده بود. ما نیز طبق آن در رقابت ها شرکت می کردیم و حتی در روز خاتمهی هم نماینده کشورمان در وزن 92 کیلوگرم در ساعت 8 صبح وزن کشی کرد، اما در آنجا نیز به ما اطلاع ندادند که مسابقات زودتر از زمان اعلام شده، برگزار می شود.

امامی شرح داد: پس از اینکه کشتی گیر کشورمان به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح نتوانست در مسابقه شانس مجدد حاضر شود، کاوه اعتراض خود را به مسئولین برگزاری گفتاما آنها پاسخ دادند ما در سالن مسابقات اعلام کرده بودیم که رقابت ها زودتر انجام می شود. این کار در مسابقات بین المللی اصولی نیست، چراکه باید این مورد به سرپرست تیم ها به صورت حضوری و یا کتبی اعلام می شد، اما بهتر بود کادر فنی و سرپرستی تیم پس از وزن کشی، بار دیگر زمان برگزاری مسابقات را از مسئولین برگزاری جویا می شدند.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خاتمه گفت: با توجه به اینکه مسئولان برگزاری مسابقات حتی در صبح روز وزن کشی هم این موضوع را به مربیان و کشتی گیران اعلام نکردند، اعضای تیم اعزامی هیچ اطلاعی به جهت تغییر زمان بندی مسابقات نداشتند. هر چند کشتی گیر ما نتوانست در مسابقه شانس مجدد حاضر شود، اما نگرش فدراسیون این است که مربیان و یا سرپرستان تیم های اعزامی کشورمان به مسابقات بین المللی باید دقت نظر بیشتری نسبت به امور محوله داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1266

به "واکنش فدراسیون کشتی به یک اشتباه عجیب در تورنمنت اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون کشتی به یک اشتباه عجیب در تورنمنت اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید