ویدئو، تولید بنزین دوستدار محیط زیست با استفاده از زیست فناوری

به گزارش دنیای راه راه، تولید بنزین یکی از محصولاتی است که کیفیت آن تاثیر زیادی بر آلودگی آب و هوا دارد، از این رو استفاده از زیست فناوری برای تولید بنزین می تواند راه چاره موثری برای کاهش این آلودگی ها باشد.

ویدئو، تولید بنزین دوستدار محیط زیست با استفاده از زیست فناوری

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، زیست فناوری یکی از واژه های پر سر و صدای سال های اخیر است که محققان همه کشورها را بر این وا داشته تا بتوانند در هر زمینه ای از آن بهره ببرند و محصولاتی بر پایه بیو را به تولید برسانند.

کشاورزی، دامداری، دارو، واکسن، کود، سم ها، مهارکننده ها و ... همه و همه می توانند با بهره گیری از فناوری زیستی به گونه ای جدید تولید شوند به طوریکه به محیط زیست نیز ضربه ای وارد نشود. با ظهور و بروز شرکتهای دانش بنیان، این فناوری در زندگی پررنگ تر شده و هم اکنون تاثیر فناوریهای زیستی را بیش از پیش می توان در زندگی روزمره شاهد بود.

تولید بنزین یکی از محصولاتی است که کیفیت آن تاثیر زیادی بر آلودگی آب و هوا دارد. از این رو استفاده از زیست فناوری برای تولید بنزین می تواند راه چاره موثری برای کاهش این آلودگی ها باشد. در ادامه ویدئویی دیدنی از کاربرد زیست فناوری در تولید بنزین را مشاهده می کنید:

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1400

به "ویدئو، تولید بنزین دوستدار محیط زیست با استفاده از زیست فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو، تولید بنزین دوستدار محیط زیست با استفاده از زیست فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید