پرسپولیس قطعا به مشکل خواهد خورد، خطرِتنش فکری بیخ گوش سرخپوشان

به گزارش دنیای راه راه، بیژن ذوالفقارنسب در مصاحبه با خبرنگاران درباره فرایند نتیجه گیری پرسپولیس در هفته های گذشته گفت: من معتقدم این تیم همچنان حداقل امکانات را دارد. پرسپولیس با کمبود بازیکن در خط حمله مشکل دارد. من باز هم می گویم پرسپولیس با این شرایط قطعاً به مشکل می خورد.

پرسپولیس قطعا به مشکل خواهد خورد، خطرِتنش فکری بیخ گوش سرخپوشان

کارشناس فوتبال ایران درباره جذب بازیکنان جدید در جابجایی زمستانی اضافه کرد: باید دید مهدی ترابی و شهریار مغانلو که به تازگی وارد جمع بازیکنان پرسپولیس شده اند چه تاثیری می گذارند. آنها در فصل جاری در تیم های خود پیروز نبودند و دیپورت شدند. ریسک بالایی برای بازی کردن آنها وجود دارد. قطعاً توانایی های فنی مهدی ترابی مثال زدنی است و اگر بتواند خودش را از لحاظ ذهنی به دوران بازی در همین تیم باز گرداند خواهد توانست به پرسپولیس یاری کند.

وی اضافه کرد: من فکر می کنم پرسپولیس با کوچک ترین مشکل روانی دچار بی نظمی فنی هم خواهد شد. کادر فنی پرسپولیس باید خیلی روی مسائل ذهنی بازیکنان کار کند. به اعتقاد من اگر پرسپولیس نتواند مباحث فنی و روحی بازیکنان خود را کنترل کند در آینده ای نزدیک با مشکل روبرو می گردد. آنها نباید دچار تنش فکری شوند.

ذوالفقارنسب اعلام کرد: فوتبال ایران در جهت سختی به دلیل بیماری کرونا واقع شده است. باید انتظارات فنی خود را در شرایط فعلی پایین بیاوریم و واقعاً به بازیکن و مربی حق بدهیم که نگران سلامتی خود باشند. فصل جاری لیگ برتر بار فنی ویژه ای به همراه ندارد اما همین که فوتبال در دهان مردم کشور همچنان می چرخد باید به نیکی از آن یاد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1243

به "پرسپولیس قطعا به مشکل خواهد خورد، خطرِتنش فکری بیخ گوش سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس قطعا به مشکل خواهد خورد، خطرِتنش فکری بیخ گوش سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید