پل چوبی گذرگاهی نا ایمن برای اهالی دینه رود

به گزارش دنیای راه راه، نزدیک به یک دهه است که پایه های پل بتنی دینه رود الموت شرقی ریخته شده ولی خبری از ساخت این سازه بتنی نیست .

پل چوبی گذرگاهی نا ایمن برای اهالی دینه رود

علیپور، معاون عمرانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در این باره گفت: برای ساخت پل بتنی دینه رود در سنوات گذشته پروژه ای به وسیله راه و شهرسازی و بنیاد مسکن تعریف شد که این طرح مورد تایید شورای فنی استانداری قرار نگرفت.

وی افزود: در تیرماه سال جاری جلسه ای تشکیل شد و وظیفه طراحی و مطالعه این پل بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاده شد.

معاون عمرانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با ابلاغ اعتبار مربوطه با یک شرکت عقد قرار داد شد و طراحی پل در دستور کار نهاده شد و نهایی شد.

علیپور با اشاره به معینات فنی پل گفت: طراحی این پل برای دوره بازگشت سیلاب 50 ساله در دو دهانه 11 متری و به صورت بتنی است.

وی افزود: برای اجرای این طرح 61 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که پیش بینی می گردد بیشتر گردد.

معاون عمرانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: برای ساخت این پروژه، نقشه ها و برآورد را در نامه ای به دفتر امور روستایی استانداری ارسال نموده ایم و هم اکنون لازمه اجرای آن علاوه بر تامین اعتبار نیازمند معین شدن دستگاه متولی و مجری است.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مهر 1401 بروزرسانی: 12 مهر 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1871

به "پل چوبی گذرگاهی نا ایمن برای اهالی دینه رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل چوبی گذرگاهی نا ایمن برای اهالی دینه رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید