پیروزی واشنگتن، تورنتو و ایندیانا

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران: در ادامه مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، تیم های واشنگتن، تورنتو و ایندیانا، حریفان خود را شکست دادند.

پیروزی واشنگتن، تورنتو و ایندیانا

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر ارزان به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، تیم های واشنگتن ویزاردز، تورنتو رپتورز و ایندیانا پیسرز، حریفان خود را شکست دادند.

صبح امروز (چهارشنبه) در سالن یونایتد سنتر شهر شیکاگو، بازی 2 تیم بولز و ویزادر در وقت قانونی با تساوی 91 بر 91 به انتها رسید تا کار به وقت اضافه کشیده گردد. واشنگتن ویزاردز اما در همان وقت اضافه اول با اختلاف یک شوت و با نتیجه 101 بر 99 پیروز به شکست میزبان خود شد. در این بازی یواکیم نواح، 20 امتیاز و 12 ریباند برای شیکاگو و بردلی بیل 26 امتیاز و 7 ریباند برای واشینگتن کسب کردند. همچنین یواکیم نواح پیش از این بازی به عنوان بهترین مدافع فصل جاری NBA معرفی گردید. شیکاگو در حال حاضر 2 بر صفر در مجموع 7 بازی پلی آف از حریف خود عقب است.

تیم تورنتو رپتورز در سالن ایر کانادا سنتر در حضور راب فورد، شهردار تورنتو با نتیجه 100 بر 95 حریف خودبروکلین نتس را شکست داد. امیر جانسون با 16 امتیاز و 9 ریباند برای تورنتو و جو جانسون با 18 امتیاز و 3 ریباند برای بروکلین، موثرترین بازیکنان تیم شان بودند. 2 تیم در حال حاضر یک بر یک مساوی هستند.

تیم آتلانتا هاوکس اگرچه بازی مقابل ایندیانا پیسرز را در سالن بنکرز لایف فیلدهاوس شهر ایندیانا، بهتر آغاز کرد و در کوارتر اول 26 بر 21 پیش افتاد اما در انتها بازی تیم میزبان با نتیجه 101 بر 85 پیروز شد. در این بازی پل میلساپ 19 امتیاز و 4 ریباند برای آتلانتا و پل جرج 27 امتیاز و 10 ریباند برای ایندیانا کسب کردند. در حال حاضر 2 تیم یک بر یک مساوی هستند.

برنامه بازی های فردا به توضیح زیر است:

شارلوت - میامی

دالاس - سان آنتونیو

پورتلند - هیوستون

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 421

به "پیروزی واشنگتن، تورنتو و ایندیانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی واشنگتن، تورنتو و ایندیانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید