کدام ایرلاین ها از تهران به کانادا پرواز دارند؟

به گزارش دنیای راه راه، خبرگزاری خبرنگاران- پرواز کانادا از طولانی ترین پروازهایی است که در راستا بین قاره ای و از مبدا ایران انجام می گردد. از این رو نوع ایرلاین، خدمات ارائه شده در طول پرواز و حتی قیمت هواپیما تاثیر بسیار مهم در کیفیت پرواز دارد. در این مطلب کلیه ایرلاین هایی را که از مبدا ایران به کانادا پرواز دارند را مورد آنالیز قرار می دهیم.

کدام ایرلاین ها از تهران به کانادا پرواز دارند؟

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با دور زمین همراه باشید، سفر دل اگیز به شهرهای تورنتو و ونکوور را با ما تجربه کنید.

پس از دریافت ویزای کانادا، خرید بلیط هواپیما از مراحل مهم سفر به این کشور است. قرارگیری کانادا در شمال قاره آمریکا باعث شده تا افرادی که از ایران به این کشور سفر می نمایند پرواز طولانی را پیش رو داشته باشند و اینجاست که انتخاب پروازی مناسب اهمیت ویژه ای پیدا می نماید. اینکه چه ایرلاین هایی به کانادا پرواز دارند و کدام یک از همه مناسب تر است سوالاتی هستند که در ادامه آژانس هواپیمایی ستاره ونک با داشتن سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزای کانادا و صدور پرواز با ایرلای های معتبر دنیا به آن ها پاسخ خواهد داد. همچنین شما می توانید بلیط تورنتو، بلیط ونکوور و بلیط به سایر ایالت های کانادا را به وسیله وبسایت این شرکت خریداری کنید.

طول پرواز تهران به کانادا چقدر است؟

طول پرواز تهران به کانادا بسته به نوع ایرلاین، تعداد توقف و شهر مقصد در کانادا متغیر است اما به طور کلی برای پروازهایی که از مبدا ایران به این کشور انجام می شوند فاصله زمانی 16 تا 19 ساعت تخمین زده می گردد. مدت زمان پروازها از تهران به بعضی از شهرهای کانادا به توضیح زیر است:

پرواز تهران به مونترال: حدودا 16 ساعت و 43 دقیقه

پرواز تهران به تورنتو: حدودا 15 ساعت و 41 دقیقه

پرواز تهران به ونکوور: حدودا 17 ساعت و 45 دقیقه

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

هیچ ایرلاینی از ایران و به صورت مستقیم (بدون توقف) به کانادا پرواز ندارد. بنابراین پروازهای کانادا بسته به نوع ایرلاین به دو صورت یک توقفه یا چند توقفه انجام می شوند. در پروازهای یک توقفه همانطور که از اسمش هم پیداست پرواز از تهران بلند شده، در یک مقصد میانی توقفی چند ساعته دارد و سپس در یکی از مقاصد کانادا فرود می آید. در پروازهای چند توقفه تا رسیدن به کانادا در دو یا چند راستا میانی توقف خواهید داشت.

به طور معمول پروازهای یک توقفه کمی گرانتر از پروازهای چند توقفه هستند. از این رو اگر تعداد توقف ها شما را اذیت نمی نماید می توانید از این پروازها برای رسیدن به کانادا بهره ببرید.

پروازهای یک توقفه از تهران به مقصد کانادا

پرواز یک توقفه تهران به تورنتو

  • لوفت هانزا (تهران - فرانکفورت - تورنتو)
  • ترکیش (تهران - استانبول - تورنتو)
  • امارات (تهران - دبی - تورنتو)
  • اتریشی (تهران - وین - تورنتو)
  • اکراین (تهران - کیف - تورنتو)

پرواز یک توقفه تهران به مونترال

  • اتریشی (تهران - وین - مونترال)
  • ترکیش (تهران - استانبول - مونترال)
  • لوفت هانزا (تهران - فرانکفورت - مونترال)
  • قطری (تهران - دوحه - مونترال)

برای سفر به شهرهای دیگر کانادا می توانید از این پروازها استفاده نموده سپس یک پرواز داخلی به شهری که می خواهید خریداری کنید.

پروازهای چند توقفه از تهران به مقصد کانادا

شاید در نگاه اول این نوع پرواز خیلی جذاب به نظر نیاد اما بلیط های چند توقفه هم هواداران خاص خود را دارد. به اعتقاد این افراد وقتی قرار بالشد که بیش از 10 ساعت را بر روی هوا سپری کنید یک یا دو بار پیاده شدن از هواپیما به برطرف خستگی یاری می نماید و نکته مهم تر اینکه قیمت مناسب تر بلیط های چند توقفه به مقدار زیادی در هزینه های سفر صرفه جویی خواهد نمود. در مواردی این قیمت حتی تا 10 میلیون تومان ارزان تر بلیط های یک توقفه است.

پروازهای چند توقفه تهران به ونکوور

  • ترکیش با راستا پروازی تهران - استانبول - زوریخ - ونکوور
  • امارات با راستا پروازی تهران - دبی - لندن - ونکوور
  • قطری با راستا تهران - دوحه - مونیخ - ونکوور

پروازهای چند توقفه تهران به تورنتو

  • پگاسوس با راستا تهران - استانبول - رم - تورنتو
  • اتریشی با راستا تهران - وین - مونترال - تورنتو
  • عمان ایر با راستا تهران - مسقز - لندن - تورنتو
  • اطلس گلوبال با راستا تهران - استانبول - آمستردام - تورنتو

پروازهای چند توقفه تهران به مونترال

  • ترکیش با راستا تهران - استانبول - فرانکفورت - مونترال
  • ایرفلوت با راستا تهران - مسکو - پاریس - مونترال

چند نکته مهم

هنگام خرید بلیط هواپیما به مدت زمان توقف های هر پرواز دقت کنید.

هنگام توقف ها به ساعت پرواز بعدی دقت کنید.

قبل از خرید بلیط قوانین آن را با دقت مطالع نموده یا از آژانس های هواپیمایی معتبر سوال کنید. به عنوان مثال هواپیمایی ترکیش تنها به مسافرانی که اقامت کشور کانادا را داشته باشند اجازه خرید پروازهای کانکشن دار را می دهد.

در صورت خرید پروازهای اروپایی داشتن ویزای کانادا جهت توقف در فرودگاه ها کافی ست و نیازی به دریافت ویزای شینگن ندارید اما در سایر راستاها حتما قبل از خرید بلیط هواپیما شرایط ویزای ترانزیت را چک کنید.

جهت دریافت ویزای کانادا و خرید بلیط کانادا در تمامی راستاها و با کلیه ایرلاین های معتبر دنیا با شماره 88880000-021 تماس گرفته یا به صورت حضوری به آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه دنیا کودک، پلاک 53 مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 562

به "کدام ایرلاین ها از تهران به کانادا پرواز دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام ایرلاین ها از تهران به کانادا پرواز دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید