بلیط پرواز از تهران به استانبول برای آخر هفته

به گزارش دنیای راه راه، برای یک سفر خارجی خرید بلیط هواپیما امری مهم است و فرقی نمی کند که شما می خواهید به شهر استانبول در همسایگی خودمان یا شهر دوری در قاره ای دیگر بروید. استانبول یکی از شهرهای گردشگری جهان محسوب می گردد که شامل دو بخش آسیایی و اروپایی است.

بلیط پرواز از تهران به استانبول برای آخر هفته

در این شهر تماشای های طبیعی و تاریخی زیادی وجود دارد. کافه ها، غذاهای خیابانی و رستوران های این شهر حس خوبی به شما می دهند تا سفر لذت بخشی داشته باشید. اگر می خواهید با هواپیما به استانبول بروید، خرید بلیط پرواز از تهران به استانبول را با کمترین زمان ممکن از معتبرترین ایرلاین های داخلی مانند ماهان، ایران ایر، قشم ایرو و ایرلاین های خارجی مانند قطرایرویز، امارات و ترکیش ایر می توانید، خریداری کنید.

بلیط پرواز از تهران به استانبول

برای این که به یکی از زیباترین شهرهای دنیا که در همسایگی ایران قرار گرفته است، بروید اولین قدم خرید بلیط پرواز از تهران به استانبول است. استانبول بزرگترین شهر ترکیه محسوب می گردد که جاذبه های گردشگری و طبیعی زیادی دارد. شما با خرید بلیط استانبول در عرض چند ساعت می توانید به شهری بروید که نقطه تلاقی دو قاره اروپا و آسیا به شمار میرود و بخش مهمی از حافظه تاریخی دنیا را دارد.

برای سفر به استانبول کافی است از مرجع معتبر بلیط پرواز از تهران به استانبول را خریداری کنید و هتل خود را برگزینید. برای سفر به استانبول به گرفتن ویزا نیازی نیست و این یکی از جاذبه های اصلی سفر به این شهر زیبا است. دلایل محبوبیت خرید بلیط پرواز از تهران به استانبول شامل موارد زیر می شوند:

  • تماشا طبیعت بی نظیر
  • چشیدن طعم غذاهای لذیذ محلی
  • معماری باشکوه و خیره نماینده
  • مهمان نوازی گرم شهروندان

خرید بلیط استانبول را در هر ساعتی از شبانه روز در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین می توانید، انجام دهید و آخرین قیمت بلیط پرواز از تهران به استانبول را به صورت آنلاین ببینید. از ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی امکان خرید بلیط تهران به استانبول وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • ایران ایر
  • ماهان ایر
  • قشم ایر
  • معراج
  • آسمان
  • ترکیش
  • پگاسوس

برترین زمان برای خرید بلیط استانبول

بهار و پاییز برترین زمان برای خرید بلیط پرواز استانبول است. اگر می خواهید زمانی به استانبول بروید که متعادل ترین آب وهوا را داشته باشد باید در این دو فصل بلیط هواپیما استانبول را خریداری کنید. در فصل تابستان خرید بلیط استانبول با استقبال فراوانی روبرو است و افراد زیادی علاقه مند به سفر استانبول در فصل تابستان هستند تا در فستیوال مختلف شرکت نمایند. اگر دوست دارید، بلیط هواپیما استانبول را با قیمت مناسبی خریداری کنید و زمان خلوتی به استانبول بروید باید در فصل زمستان این کار را انجام دهید. سفر به استانبول در فصل زمستان با هزینه کمتری انجام خواهد شد. بلیط لحظه آخری استانبول را در هر زمانی از سال می توانید، خریداری کنید.

قیمت بلیط پرواز از تهران به استانبول

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول همواره ثابت نیست. با توجه به حجم مسافران و زمان مختلف سفر قیمت بلیط پرواز تهران به استانبول متفاوت خواهد بود. علاوه بر این قیمت بلیط استانبول در سایت مختلف متغیر است. بنابراین با توجه به شرایط مختلف قیمت بلیط هواپیما تهران به استانبول می تواند، بالا یا پایین باشد. برای این که بلیط استانبول را با قیمت مناسبی خریداری کنید باید در زمان هایی غیر از تعطیلات ملی و بین المللی به این شهر بروید. بعضی از ایرلاین ها قیمت بلیط استانبول را با کم کردن خدمات خود مانند وزن بار مسافران کاهش می دهند.

بلیط چارتری تهران به استانبول

بلیطی که آژانس مسافرتی (شرکت گردشگری) از یک شرکت هواپیمایی می خرد و سپس به مسافران می فروشد را بلیط چارتری هواپیما می گویند. شرکت های گردشگری این کار را انجام می دهند و این بلیط ها را در قالب تور استانبول در اختیار مسافران می گذارند. بلیط چارتر استانبول از بلیط سیستمی قیمت مناسب تری دارد و غیرقابل استرداد است و کنسلی آن با جریمه بالایی همراه خواهد بود. از زمان سفر و شرایط بلیط در هنگام خرید بلیط چارتری استانبول باید اطلاع کاملی داشته باشید.

کدام ایرلاین ها در مسیر تهران به استانبول پرواز بدون توقف دارند

مهم ترین ایرلاین های ایرانی و ترکیه ای که پرواز مستقیم به استانبول را دارند، شامل گزینه های زیر می شوند:

  • ایران ایر
  • ماهان
  • معراج
  • آسمان
  • ایران ایرتور
  • قشم ایر
  • ترکیش ایرلاین
  • آنادولوجت
  • پگاسوس

استانبول دو فرودگاه بین المللی دارد و بسته به نوع ایرلاین فرودگاه مقصد فرق دارد. به طور مثال ترکیش ایرلاین و ایران ایر پروازهای آن ها به فرودگاه نو استانبول انجام می گردد؛ ولی پگاسوس و آنادولوجت پروازهای خود را به فرودگاه صبحا گوکچن انجام می دهند. زمان پرواز تهران به استانبول به طور تقریبی بین سه ساعت و 25 دقیقه طول می کشد.

سخن پایانی

برای سفر خارجی خرید بلیط هواپیما امری مهم محسوب می گردد. یکی از مقصدهای خارجی که گردشگران زیادی به آن جا می روند، استانبول خواهد بود. در هر ساعتی از شبانه روز و با کمترین زمان از هر ایرلاینی می توانید بلیط پرواز تهران به استانبول را خریداری کنید. برترین فصل برای خرید بلیط تهران به استانبول فصل بهار و پاییز است. در زمان هایی غیر از تعطیلات ملی و بین المللی می توانید بلیط تهران به استانبول را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 24 مرداد 1403 بروزرسانی: 24 مرداد 1403 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 2043

به "بلیط پرواز از تهران به استانبول برای آخر هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط پرواز از تهران به استانبول برای آخر هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید