کاظمی: تخریب راه درستی نیست، باید از استیلی حمایت کنیم، قبول ندارم گروه ایران سخت است

به گزارش دنیای راه راه، سرمربی تیم فوتبال بادران می گوید که حمید استیلی باید از سوی رسانه ها، کارشناسان و فوتبال مورد حمایت قرار گیرد. او همچنین اعتقاد دارد گروه ایران برای حضور در المپیک 2020 سخت نیست.

کاظمی: تخریب راه درستی نیست، باید از استیلی حمایت کنیم، قبول ندارم گروه ایران سخت است

فرهاد کاظمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران گفت: استیلی به شرایط تیم فوتبال امید و بازیکنان آشنایی کامل دارد. او در این چند ماه در کنار تیم حضور داشت و بهترین گزینه برای راهنمایی تیم امید بود. همواره انتخاب مربی در هر تیمی موافق یا مخالف دارد ولی مسئله مهم این است که باید در این مقطع حساس به تیم امید آرامش بدهیم. تخریب راه درستی نیست و باید از استیلی حمایت کنیم تا بتواند برنامه هایش را در تیم امید پیاده کند.

وی تاکید نمود: در این سال ها به دلایل مختلف به المپیک راه پیدا نکردیم و این حسرت 44 ساله شده است. قطعا مسائل مختلفی وجود داشته ولی این بار می توانیم راهی المپیک شویم. استیلی مربی باتجربه ای است که در رده ملی هم تجربیات زیادی دارد. استیلی در لیگ برتر مربیگری نموده و توانایی خودش را نشان داده است. باید از تیم امید حمایت کنیم، این جوان ها آینده های فوتبال ایران هستند و احتیاج به حمایت و انرژی مثبت دارند.

کاظمی درباره اینکه بعضی معتقدند ایران به دلیل همگروهی با کره جنوبی، چین و ازبکستان، کار دشواری برای رفتن به المپیک دارد، گفت: قبول ندارم که ایران در یک گروه سخت قرار گرفته است. در گروهی که همه تیم ها قوی هستند امتیازها پخش می گردد و ایران با بازیکنان با استعداد و توانمندی که دارد قطعا می تواند به المپیک 2020 راه پیدا کند. امیدوارم رسانه ها، کارشناسان و مردم از این تیم حمایت نمایند تا ایران بعد از 44 سال به المپیک راه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 147

به "کاظمی: تخریب راه درستی نیست، باید از استیلی حمایت کنیم، قبول ندارم گروه ایران سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: تخریب راه درستی نیست، باید از استیلی حمایت کنیم، قبول ندارم گروه ایران سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید