کالدرون: می خواهم به کارم ادامه بدهم ، کوشش می کنیم به بهترین تیم آسیا تبدیل شویم

به گزارش دنیای راه راه، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از طرفداران می خواهم حمایت خود را از پرسپولیس ادامه دهند تا با یاری هم کاری کنیم پرسپولیس به بهترین تیم آسیا تبدیل گردد.

کالدرون: می خواهم به کارم ادامه بدهم ، کوشش می کنیم به بهترین تیم آسیا تبدیل شویم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گابریل کالدرون که صبح امروز در صفحه اجتماعی خود از باشگاه پرسپولیس ابراز ناراحتی نموده بود و حتی حاضر نشد در مراسم تدارک دیده شده به مناسبت کریسمس از سوی این باشگاه، شرکت کند؛ در فاصله چند ساعت کاملا تغییر موضع داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس این بار در صفحه اجتماعی خود در پیامی به طرفداران این تیم، گفت: از صمیم قلب از حمایت شما تشکر می کنم شش ماه صبر کردم و به کارم ادامه دادم تا پرسپولیس به بزرگترین تیم آسیا تبدیل گردد، حالا از شما طرفداران می خواهم سه روز صبر کنید، برای موفقیت در بازی آخر به حمایت شما احتیاج داریم.

وی در خاتمه این پیامش اضافه نمود: می خواهم به کارم در پرسپولیس ادامه دهم، بعد از بازی آخر همه با هم برای رسیدن به این هدف کوشش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 336

به "کالدرون: می خواهم به کارم ادامه بدهم ، کوشش می کنیم به بهترین تیم آسیا تبدیل شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: می خواهم به کارم ادامه بدهم ، کوشش می کنیم به بهترین تیم آسیا تبدیل شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید