یک مربی خارجی دیگر در راه لیگ برتر ایران

به گزارش دنیای راه راه، باشگاه نساجی مازندران امروز دستخوش تغییرات زیادی شده است. جدایی مدیرعامل و سرمربی نساجی و در پی آن ترک بعضی نفرات نوید یک خانه تکانی را در این تیم شمالی می دهد.

یک مربی خارجی دیگر در راه لیگ برتر ایران

صادق درودگر مدیر باتجربه فوتبال ایران به عنوان مدیرعامل نو نساجی انتخاب و معرفی شده و اولین ماموریت او انتخاب سرمربی نو این باشگاه و جایگزین کارلوس هرناندز است.

درودگر در اولین صحبت های خود اعلام نموده که چند گزینه برای نساجی در نظر دارند که با آن ها وارد مذاکره خواهند شد. البته که به نظر می رسد تصمیم مسئولان نساجی استفاده از سرمربی خارجی است.

مدیرعامل نو نساجی در این خصوص گفت: محتمل است مربی خارجی بیاوریم، اما باید در ابتدا بررسی های لازم را در این زمینه انجام بدهیم.

او درباره زمان انتخاب سرمربی نیز اعلام کرد: ظرف یک هفته تصمیم نهایی خود را در خصوص انتخاب سرمربی می گیریم، اما اکنون با گزینه های مختلف مشغول مذاکره هستیم. قطعا بازیکنان باید با نظر سرمربی جذب شوند. بعلاوه باید یک مدیر فنی برای باشگاه بگذاریم که در تصمیمات فنی سرمربی هیچ دخالتی ندارد، اما اطلاعات فنی و بررسی های لازم را به باشگاه ارائه خواهد نمود.

با این تفاسیر احتمال اینکه یک مربی خارجی نو به فوتبال ایران اضافه گردد و راهنمایی نساجی را برعهده بگیرد، زیاد است. باید دید تصمیم نهایی مدیران باشگاه شمالی کشور چه خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1976

به "یک مربی خارجی دیگر در راه لیگ برتر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مربی خارجی دیگر در راه لیگ برتر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید