شروع شبکه آموزش مجازی دانش آموزان از 16 فروردین، ترک کلاس غیبت محسوب می گردد

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: معلمان، دانش آموزان و همه اعضای مدرسه می توانند صرفا با یکی از پیغام رسان های داخلی (سروش، آی گپ، بله، روبیکا و گپ) یا با مراجعه به سامانه shad.medu.ir فرآیند آموزش مجازی را پیگیری نمایند.

شروع شبکه آموزش مجازی دانش آموزان از 16 فروردین، ترک کلاس غیبت محسوب می گردد

نادر دنیا آرای در گفت وگو با خبرنگاران درباره نحوه اجرای شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) اظهار کرد: زیرساخت اجرای این طرح، استفاده از پیغام رسان های داخلی است که با طراحی یک رابط کاربری ساده جهت اتصال به پیغام رسان و احراز هویت مدیر، معلم و دانش آموز، امکان برگزاری کلاس های آنلاین (برخط) مبتنی بر تبادل پیغام و محتوا را فراهم ساخته است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اضافه نمود: والدین دانش آموز یا شخص دانش آموز پس از اطلاع از پیغام رسان منتخب مدرسه به وسیله مدیر یا معلم باید نسخه جدید پیغام رسان را نصب کند و به وسیله گزینه بات شاد با انتخاب نقش دانش آموز به لینک shad.medu.ir متصل شده و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده مطابق کلاس خود در مدرسه وصل گردد.

وی در زمینه نحوه سازماندهی کلاس ها اعلام کرد: این برنامه برای مدیران مدارس ابتدایی و دوره متوسطه از 16 فروردین کلید می خورد.

دنیا آرای اضافه نمود: کلاس های پیش دبستانی، پایه های اول تا سوم ابتدایی و دوره های اول و دوم متوسطه از 17 فروردین شروع می گردد. همچنین آموزگاران پایه های چهارم تا ششم، دبیران و هنرآموزان هنرستان های فنی و حرفه ای موظفند در تاریخ 18 فروردین به شبکه شاد متصل شوند که البته کلاس های فنی و حرفه ای و کاردانش از 19 فروردین شروع به کار می نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: دانش آموزان بدون پیغام رسان نیز به وسیله سامانه shad.medu.ir می توانند وارد کلاس های مدرسه خود شوند.

دنیا آرای اعلام کرد: لازم است مدیران، سوابق تدریس و محتواهای بارگذاری شده را تا سرانجام شهریور ذخیره و نگهداری نمایند. حضور دانش آموزان در طول ساعت برگزاری کلاس های درس لازم است و ترک کلاس بدون اجازه قبلی، غیبت محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 624

به "شروع شبکه آموزش مجازی دانش آموزان از 16 فروردین، ترک کلاس غیبت محسوب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع شبکه آموزش مجازی دانش آموزان از 16 فروردین، ترک کلاس غیبت محسوب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید