ممنوعیت سفر به گیلان در تعطیلات عید فطر

به گزارش دنیای راه راه، معاون استاندار و جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به ممنوعیت سفر به استان از ساعت 12 ظهر روز بیست و یکم تا ساعت 12 ظهر بیست و پنجم اردیبهشت ماه جاری گفت: ممنوعیت سفر علاوه بر شهرهای قرمز و نارنجی شامل شهرهای زرد استان نیز می گردد.

ممنوعیت سفر به گیلان در تعطیلات عید فطر

به گزارش خبرنگاران گیلان،محمود قاسم نژاد با بیان این مطلب گفت: پلیس با استقرار در ورودی های استان با موارد تخلف و یا گذر از ورودی های فرعی؛ به وسیله جریمه برخورد می نماید .

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه شهرستان املش ، شفت و تالش در استان به شرایط زرد تبدیل شده اند و مابقی نارنجی هستند ، توضیح داد: با پیشنهاد کمیته امنیتی و انتظامی و با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در این ایام در شهرهای زرد هم ممنوعیت ورود است که برای متخلفان جریمه 500 هزار تومانی اعمال می گردد.

معاون استاندار گیلان همچنین به برگزاری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم به صورت حضوری اشاره و بیان نمود: برای برگزاری امتحانات 30 درصد از محتواهای آموزشی حذف خواهند شد و امتحانات به صورت حضوری در مدارس خودشان و برای پایه دوازدهم به طریق حوزه خواهد بود.

قاسم نژاد اعلام نمود: دانش آموزانی هم که احتمالا به کرونا مبتلا هستند ، با اعلام کد ملی به دانشگاه علوم پزشکی و با هماهنگی اجرا شده به وسیله فرمانداری ها و هماهنگی با شبکه های بهداشت - درمان و آموزش و پرورش، در مکان دیگری به صورت حضوری امتحان خواهند داد.

وی اضافه کرد: با آنالیز های اجرا شده متاسفانه در بعضی مشاغل از جمله قهوه خانه ها ، خوار و بار فروشی ها و سوپر مارکت ها دستورالعمل ها بطور کامل رعایت نمی گردد که باید نظارت بر این امر بیشتر گردد.

قاسم نژاد همچنین از شهروندان و اصناف خواست مراعات دستورالعمل ها را بطور جدی مورد توجه قرار دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1367

به "ممنوعیت سفر به گیلان در تعطیلات عید فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت سفر به گیلان در تعطیلات عید فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید