بیش از هزار بازدید روزانه از جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در فضای مجازی

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: با شیوع ویروس کرونا و توصیه به ماندن مردم در خانه، بستر تبلیغ و معرفی ظرفیت های گردشگری و جاذبه های استان در فضای مجازی را فراهم کردیم که این محتواها روزانه بیش از هزار بازدیدکننده دارد.

بیش از هزار بازدید روزانه از جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در فضای مجازی

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

حبیب یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا سبب شد تا بسیاری از تولید محتواها در قالب فیلم، عکس، کلیپ، ویدئو و... به مردمی که نمی توانند سفر کنند از طریق فضای مجازی ارائه شود.

وی با بیان اینکه این محتواها در اینستاگرام با هشتگ #سفر-مجازی در دسترس است، مطرح نمود: چون مردم در ایام نوروز ، فرصت بیشتری برای گذران اوقات خود در فضای مجازی دارند، استقبال خوبی شده است.

یزدان پناه افزود: همچنین از طریق اینفلوئنسرهای فضای مجازی در کشور این جاذبه ها در صفحات اینستاگرام آن ها نیز تبلیغ و بازدیدهای خوبی انجام گرفته است و علاوه بر آن، صفحات و کانال های پرمخاطب استانی نیز محتواهای متناسب را منتشر و مخاطبان خود را ضمن توصیه به ماندن در خانه، به سفر مجازی و دیدن زیبایی های استان از طریق فضای مجازی دعوت می کنند.

وی شرح داد: در این بستر تلاش می کنیم مناطق و جاذبه های گردشگری استان را در قالب فیلم، تصویر و نوشتار به نمایش بگذاریم و هم وطنان آشنا شوند و برای برنامه ریزی سفر خود بعد از مهار کرونا این استان را به عنوان مقصد انتخاب کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: مسابقه ای نیز برای هم استانی هایی که در ایام نوروز در خانه مانده اند طراحی شده است که علاوه بر سرگرمی برای خانواده ها، هدف آن معرفی و آشنایی با آیین ها و سنن اقوام مختلف استان است، آیین هایی که ریشه در فرهنگ غنی مردمان این دیار دارد و حفظ و اشاعه آن را وظیفه خود می دانیم.

یزدان پناه اظهار کرد: علاقه مندان تا خاتمه فروردین فرصت دارند تا ویدئوهای خود را با این موضوعات تهیه و برای صفحه اینستاگرام nkh-cthh و یا به شماره 09054247978 در شبکه های اجتماعی ارسال کنند، منتخبان این مسابقه بعد از مهار کرونا در جشنواره بزرگ نوروزخانه معرفی می شوند و جوایز و بسته های سفر خانوادگی به 50 نقطه دیدنی ایران را دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 620

به "بیش از هزار بازدید روزانه از جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از هزار بازدید روزانه از جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید