شروع پذیرش تکمیل ظرفیت مجدد در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی از شروع پذیرش تکمیل ظرفیت مجدد در دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی در بهمن ماه اطلاع داد.

شروع پذیرش تکمیل ظرفیت مجدد در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط تحصیل در دبیرستان های کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

فرزان قالیچی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به عدم تکمیل ظرفیت پذیرش بعضی از رشته های تحصیلی در پذیرش دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1398، تمامی داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت نام نموده یا ننموده اند، برای ثبت نام در رشته های تحصیلی متناسب با مدرک مقطع قبلی خود می توانند با مراجعه به لینک جستجوی عنوان مراکز و واحدهای آموزشی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی کاربردی و کدرشته مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور از رشته های پذیرنده دانشجو در این مرحله آگاه شوند.

وی با بیان این که متقاضیان حداکثر تا سرانجام بهمن ماه امسال باید در مقطع قبل دانش آموخته شده باشند، اضافه نمود: متقاضیان با همراه داشتن مدارک مورد احتیاج و با توجه به موارد مربوط از روز دوشنبه 21 تا 27 بهمن ماه به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یادآور شد: تمامی داوطلبان باید در زمان ثبت نام به وسیله مراکز و واحدهای آموزشی مربوط، نسبت به پرداخت مبلغ275/000(دویست و هفتاد و پنج هزار) ریال بابت هزینه ثبت نام برای مقطع کاردانی و 340/000 (سیصد و چهل هزار) ریال برای مقطع کارشناسی به وسیله سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

وی ادامه داد: هرداوطلب می تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل متناسب با علاقه خود باشد. همچنین در صورت ارسال مشخصات فرد و یا افراد در دو کدرشته و یا در دو مرکز آموزش، اطلاعات متقاضی از بانک اطلاعاتی هر دو رشته محل حذف خواهد شد.

وی اعلام کرد: با توجه به این که امکان ویرایش اطلاعات تنها یک بار در مشخصات فردی متقاضی وجود خواهد داشت، بنابراین کارشناسان مراکز آموزشی در ثبت اطلاعات داوطلبان دقت کافی داشته باشند.

قالیچی با بیان این که پس از اتمام مهلت ثبت نام، مراکز مجاز به ثبت نام متقاضیان نخواهند بود، گفت: همچنین هیچ اقدامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای متقاضیانی که بعد از تاریخ مشخص شده مراجعه نمایند، نیز انجام نخواهد شد.

وی تاکید نمود: رعایت مقررات نظام وظیفه مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش مهرماه سال 1398 و موارد مندرج در دستورالعمل راهنمای مرحله تکمیل ظرفیت مجدد در بهمن ماه برای دانشجویان مرد الزامی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در بخش دیگر سخنان خود با بیان این که پس از انجام ثبت نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط تلقی می شوند، اضافه نمود: آغاز به تحصیل دانشجویان تا زمان تأیید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور به صورت مشروط در مرکز آموزش بلامانع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 475

به "شروع پذیرش تکمیل ظرفیت مجدد در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پذیرش تکمیل ظرفیت مجدد در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید