اجرای نمایش لانچر 5 در تماشاخانه ایرانشهر

به گزارش دنیای راه راه، نمایش لانچر 5 به کارگردانی پویا سعیدی و مسعود صرامی از روز پنجشنبه 5 دی ماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

اجرای نمایش لانچر 5 در تماشاخانه ایرانشهر

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش لانچر 5 به نویسندگی و کارگردانی پویا سعیدی و مسعود صرامی که در اجرا های پیشین با استقبال قابل توجه مخاطبان روبرو شده است از روز پنجشنبه 5 دی ماه ساعت 21 در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود.

بازیگران نمایش (به ترتیب ورود به صحنه) عبارتند از: میلاد چنگی (صادقی)، مرتضی سلطان محمدی (سلطون)، فرشید روشنی (موسوی)، امیر نوروزی (شایگان)، صادق برقعی (بذرافشان)، محمد حق شناس (عبدی)، مجید یوسفی (کمالی)، علی چایچی (نخعی)، باسط رضایی (هرسینی)، مجتبی یوسفی (تیغ نورد)، پویا عربگری و عرفان امین (سعیدی)، امیرحسین احمدی (کلباسی شاهی)، منصور نصیری (بی سوده).

عباس اکبری دستیار کارگردان و مدیر فراوری، مهدیه صمدی دستیار کارگردان و برنامه ریز، پانیذ حسینی دستیار کارگردان و امور پشت صحنه، گروه کارگردانی نمایش را تشکیل می دهند.

همچنین میلاد ابراهیمی طراح صحنه، علیرضا میرانجم طراح نور، آیدا میرزاخانی طراح لباس، امیر قادری طراح و مجری گریم، پویا نوروزی طراح صدا و موسیقی گروه طراحان لانچر5 هستند و در بخش تبلیغات و رسانه نیز کیارش مسیبی عکاس، سیاوش تصاعدیان طراح گرافیک، سهند کبیری طراحی تیزر، حسین خوش بین، سهند کبیری و آرمان رازقندی ساخت تیزر، مهسا همتی مدیر تبلیغات و بابک احمدی به عنوان مدیر امور رسانه با این نمایش همکاری می نمایند.

لانچر 5 تندیس بهترین نمایشنامه و بهترین بازیگری مرد در بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، نامزد بهترین نمایشنامه در جشنواره تئاتر فجر، تقدیر بهترین بازیگر مرد و طراحی نور در جشنواره تئاتر فجر و نامزد دریافت چهار جایزه از بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی را در کارنامه دارد.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: در پادگانی نظامی سه تیراندازی به فاصله زمانی یک ماه منجر به مرگ سه سرباز شده است. به دلیل اهمیت موضوع سروان شایگان افسر دایره بازرسی از طرف ستاد کل مأمور حل و فصل پرونده می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 335

به "اجرای نمایش لانچر 5 در تماشاخانه ایرانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نمایش لانچر 5 در تماشاخانه ایرانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید