اختلالات خواب بچه ها

به گزارش دنیای راه راه، اختلال خواب در بچه ها و نشانه های اختلال خواب در بچه ها و بچه ها به چقدر خواب احتاج دارند و علائم اختلال خواب در بچه ها و جدی بودن اختلالات خواب کودک.

اختلالات خواب بچه ها

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

اختلالات خواب

به گزارش خبرنگاران ،اختلالات خواب در بچه ها و نوجوانان شایع است. حتی نوزادان ممکن است اختلالات خواب داشته باشند. مطالعات نشان داده است که کیفیت پایین و یا کمبود خواب در بچه ها با مسائل زیادی همراه است ، از جمله مسائل تحصیلی ، رفتاری ، رشد و اجتماعی ، ناهنجاری های وزن و سایر مسائل سلامتی. مسائل خواب بچه ها نه تنها بر سلامت کودک تأثیر می گذارد ، بلکه می تواند بر پویایی خانواده و خواب والدین یا خواهر و برادر تأثیر بگذارد. بچه ها ممکن است از مسائل خواب ماندن رنج ببرند. مسائل خواب مانند رفتارهای غیر عادی یا مختل نماینده در هنگام خواب مانند راه رفتن در خواب یا سایر علائم پاراسمونی که در نزدیکی آغاز خواب مانند سندرم پاهای بی قرار رخ می دهد و علائم روز مانند خواب آلودگی بیش از حد ، کاتاپلکسی و سایر موارد. در حالی که بزرگسالان ممکن است از همان مسائل رنج ببرند ، علت ، ارائه و یافته های مرتبط با آن در بچه ها ممکن است بسیار متفاوت از بزرگسالان باشد. علاوه بر این ، جنبه های رشد کودکی نقش مهمی در خواب بچه ها دارد ، مانند موارد بی خوابی در اوایل کودکی و سندرم فاز خواب تأخیر در نوجوانان.

درمان اختلالات خواب بچه ها

یک مرکز بزشکی به سرعت متوجه شد که درمان اختلالات خواب بچه ها با مشخص انتظارات در خصوص خواب طبیعی بچه ها آغاز می گردد. برنامه های اصلاح رفتار ممکن است بعضی از مسائل خواب را رفع نمایند.

استفاده از بیداری های برنامه ریزی شده ، تقویت مثبت و سایر روش ها ممکن است در بعضی موارد از اختلالات خواب مفید باشد. در موارد دیگر ، پزشک ممکن است داروها یا مکمل هایی را برای درمان اختلال خاص خواب یا بیماری زمینه ای توصیه کند. پایان ، در بعضی موارد ، ارزیابی انجام مداخلات خاص توسط متخصص آلرژی ، جراحی گوش ، حلق و بینی (گوش و حلق و بینی) ، ارتودنسی یا سایر تخصص ها توصیه می گردد. در خصوص آپنه انسدادی خواب ، ممکن است فشار مثبت مداوم در راه هوایی توصیه گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1037

به "اختلالات خواب بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلالات خواب بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید