اولین سخنرانی عمومی ترامپ پس از ابتلا به کرونا، وعده ترامپ به آمریکایی ها

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران : رئیس جمهور آمریکا در اولین سخنرانی عمومی خود پس از مبتلا شدن به ویروس کرونا بار دیگر مدعی شد که ویروس کرونا در حال ناپدید شده بوده و اجازه نخواهد داد که آمریکا سوسیالیستی گردد.

اولین سخنرانی عمومی ترامپ پس از ابتلا به کرونا، وعده ترامپ به آمریکایی ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اولین سخنرانی عمومی خود پس از ابتلا به ویروس کرونا در بالکن کاخ سفید حاضر شد و در جمع طرفدارانش به سخنرانی پرداخت.

وی در این سخنرانی دوباره از عبارت اتهام آمیز ویروس چینی استفاده نموده و گفت: علم و دارو ویروس چینی (کرونا) را به یکباره و برای همه ریشه کن خواهد نمود. این ویروس در حال ناپدید شدن است.

ترامپ در ادامه سخنانش گفت که حال وی خوب بوده و نمی گذارد که آمریکا سوسیالیستی گردد.

رئیس جمهور آمریکا جو بایدن نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری را نیز مورد حمله قرار داد و گفت: جو بایدن خوابالو، به سیاه پوست ها و لاتین تبارهای آمریکایی خیانت کرد. اگر شما فکر می کنید که وی می تواند این کشور را اداره کند اشتباه می کنید.

وی گفت که پیش از شیوع ویروس کرونا، آمریکا در شرایط مالی خوبی قرار داشت و این کشور بر کرونا فائق خواهد آمد و آمریکا به شرایط بهتر از قبل باز خواهد گشت.

ترامپ به طرفدارانش گفت که بسیار لازم است در انتخابات شرکت نمایند و هرگز اجازه نخواهد داد که کشور بار دیگر به دلیل ویروس کرونا تعطیل گردد.

وی بار دیگر به احتمال تقلب در انتخابات اشاره نمود و گفت: فرایند انتخابات با مشکل تقلب روبرو است و از حجم تقلب در صندوق های انتخابات شگفت زده خواهید شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 971

به "اولین سخنرانی عمومی ترامپ پس از ابتلا به کرونا، وعده ترامپ به آمریکایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین سخنرانی عمومی ترامپ پس از ابتلا به کرونا، وعده ترامپ به آمریکایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید