این 11 جاذبه طبیعی انگلیس نفس تان را حبس خواهند کرد!

به گزارش دنیای راه راه، جاذبه های طبیعی انگلیس

کشور انگلیس را همه می شناسیم. لندن مرکز آن بسیار معروف است و تاریخی غنی دارد که باعث می شود که بخواهیم برای دیدن ساختمان ها و بناهای تاریخی آن به این شهر سفر کنیم. اما چیزی که در این کشور وجود دارد و دلمان برای آن پر می کشد طبیعت زیبا و سبزش است که همه را محسور خود می کند. جاذبه های طبیعی انگلیس بسیار زیاد هستند. اگر در پی چشم اندازهای فوق العاده می شد، کشور مناسبی را انتخاب کرده اید. از صخره های دراماتیکی که در سواحل بالا رفته اند تا غارهای باستانی این کشور همگی به ارزش سفر به آن جا می افزایند. در این مطلب، خبرنگاران برایتان 11 مورد از جاذبه های طبیعی انگلیس را آورده است که برای دیدن آن ها، بسیار مشتاق خواهید شد. ما را همراهی کنید.

این 11 جاذبه طبیعی انگلیس نفس تان را حبس خواهند کرد!

1- مالهام کُو | Malham Cove

این تشکل سنگی، در بیرون از روستای مالهام قرار گرفته و هزاران هزار سال طول کشیده است تا از طریق آبشاری که از عصر یخبندان وجود داشته، شکل بگیرد. این سنگ ها از طریق طبیعت زیبای اطراف روستا پوشیده شده اند و یک جهت پیاده روی سنگی دارند که اگر فیلم هری پاتر را دیده باشید برای شما آشنا خواهد بود.

2- دِردل دور | Durdle Door

این مورد یکی از جاذبه های طبیعی انگلیس است که یک طاق طبیعی در آن وجود دارد. این جاذبه در ساحل ژوراسیک در دورست واقع است. می توانید در ساحل این منطقه به یک پیک نیک فراموش نشدنی بروید و یا اگر به میزان کافی شجاع هستید، شنا در دریا نیز اینجا امکان پذیر است.

3- چدار جرج | Cheddar Gorge

این صخره های دراماتیک ارتفاع بسیار بلندی دارند که در منطقه سومرست قرار گرفته اند. می توان گفت که این صخره ها بلندترین صخره های دره شکل در انگلیس هستند. اگر از بالای این صخره ها به منطقه نگاه کنید، آنقدر نفس گیر هستند که دلتان نمی خواهد هرگز به پایین بیایید. در پایین آن ها نیز غار هیجان انگیز Gough قرار گرفته است.

4- نیدلز | The Needles

درست در ساحل های سرزمین اصلی انگلستان، جزیره زیبایی به نام جزیره Wight و در قسمت های غربی آن نیدلز را پیدا خواهید کرد. در اینجا دریا و عناصر مختلف، سواحل گچ را تخریب کرده و سه برج گچی 30 متری از سطح دریا را درست کرده است. دیدن این جاذبه طبیعی از دریا بسیار هیجان انگیز است و همچنین می توانید از بالای آن منظره دریا را مشاهده کنید.

5- صخره های بیرهام | Brimham Rocks

درست در دشت های یورکشیر، این صخره ها آن چنان زیبا هستند که چشم از آن ها برنخواهید داشت. این صخره های طبیعی عجیب در این منطقه یکی از جاذبه های طبیعی انگلیس محسوب می شوند. صخره های بیرهام حدود 10 متر بلندا دارند که از طریق سازمانی های مربوطه اداره و محافظت می شوند.

6- گپینگ گیل | Gaping Gill

به سمت دلز بروید تا یکی از معروف ترین غارهای انگلیس را کشف کنید. گپینگ گیل 100 متر عمق دارد، پس نمی توان آن را جایی دانست که به تنهایی بروید و از آن بازدید کنید. در سال برای چند بار، باشگاه بردفورد پتهول و کریون پت هول، یک وسیله نقلیه در بالای آن راه می اندازند که مردم بتوانند به پایین بفرایند و برگردند. شما در آن زمان ها می توانید از مورد از جاذبه های طبیعی انگلیس را مشاهده کنید.

7- سون سیسترز | Seven Sisters

این جاذبه که در پارک ملی ساوت داون واقع است که صخره های گچی می باشد که در یکی از سواحل بسیار بکر انگلیس قرار گرفته است. این صخره ها در کنار ساحل فراز و فرود دارند که در کل می توان 7 تپه را در آن جا مشاهده کرد که نامشان نیز از همین گرفته شده است (هفت خواهر). به طور طبیعی در طی فرایند فرسایششان، این صخره ها رنگ سفید به خود گرفته اند. برای دیدن آن ها باید به سیفورد هد (Seaford Head) بروید و از طرف رودخانه کاکمر به سمت شرق نگاه کنید.

8- اسکافل پیکه | Scafell Pike

کوه های اسکافل پیکه که 978 متر ارتفاع دارند بلندترین ارتفاعات و همچنین زیباترین آن ها در کشور انگلیس هستند. آن ها که جزو جاذبه های طبیعی انگلیس محسوب می شوند، آنقدر نفس گیر هستند که نمی توان آن ها را از یاد برد. اگر بخواهید به قله دست پیدا کنید، سه جهت برای رسیدن به آن موجود است. کوهنوردانی که به بالای این قله رفته اند همگی اتفاق نظر دارند که منظره ای که این کوه ها ارائه می دهند کاملا ارزش رفتن به آن جا را دارد.

9- ویناتس پس | Winnats Pass

در منطقه زیبای پیک، ویناتس پس را می بینید که دره ای از سنگ آهک است که در آن صخره های برجی در تمام جهات آن دیده می شوند. جالب اینجاست در نگاه اول به نظر می رسد که این تپه ها به خاطر اینکه جاده بتواند از وسطشان رد شود از هم جدا شده اند. جهتهای پیاده روی متعددی در این منطقه وجود دارند، بنابراین شما می توانید به تنهایی از این منطقه لذت ببرید.

10- های فورس | High Force

های فورس یکی از خوش منظره ترین آبشارهای کشور انگلیس است. این آبشار هیجان انگیز با ارتفاعی حدود 21 متر به پایین می ریزد که موجب شده گردشگران از دیدن آن خسته نشوند. یک پیاده روی آرامش بخش در اطراف این آبشار تضمین می کند که شما هم از منظره های که پیش رویتان است و هم از خود آبشار نهایت لذت را ببرید.

11- کانیستون واتر | Coniston Water

در منطقه لِیک، شما باید در پی دریاچه ای بگردید که یکی از زبیاترین جاذبه های طبیعی انگلیس می باشد. وسعت این دریاچه و منظره ها اطرافش به شما ارمغان می دهد که در حال نظاره دریاچه هیجان انگیزی هستید که تا عمر دارید فراموش نخواهید کرد. این دریاچه با زمین های فوق العاده زیبای طبیعی انگلیس پوشیده شده اند که حسی خوش را برای شما فراهم خواهند کرد.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1721

به "این 11 جاذبه طبیعی انگلیس نفس تان را حبس خواهند کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 11 جاذبه طبیعی انگلیس نفس تان را حبس خواهند کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید