بازدید رایگان از جاذبه های تهران در ایام دهه فجر

به گزارش دنیای راه راه، تهران گردی رایگان به مناسبت جشنواره گردشگری فجر

معاون گردشگری استان تهران اعلام نموده است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار است که به گردشگری در تهران رایگان باشد و علاقمندان به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری که در تهران قرار دارند هیچ گونه وجهی را پرداخت ننمایند. از همین رو در این جشنواره که تهران گردی فجر نام دارد هموطنان عزیز می توانند از 5 بهمن تا 30 بهمن ماه در قالب برنامه های متنوع در شهر تهران به صورت رایگان از امکان دیدنی بازددی نمایند. با توجه به جذابیت موضوع تهران گردی رایگان به مناسبت جشنواره گردشگری فجر در ادامه این مطلب خبری خبرنگاران همراه با ما باشید.

بازدید رایگان از جاذبه های تهران در ایام دهه فجر

جشنواره تهران گردی فجر با هدف شناسایی جاذبه های گردشگری تهران به علاقمندان و ایجاد نشاط در جامعه در بهمن ماه در تهران برگزار می گردد. شهرام علیمحمدی، معاون گردشگری استان تهران با اشاره به شعار این جشنواره که نشاط و امید شهروندی است، از شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان دعوت کرد که در این تورهای گردشگری تهران گردی شرکت نمایند.

در ادامه صحبت هایی که معاون گردشگری استان تهران در مورد تهرانگردی رایگان داشت نیز این موضوع را یادآور شد که این موضوع می تواند سبب ارتقای نشاط اجتماعی و جذب مشارکت شهروندی در تحقق گردشگری پایدار شهری داشته باشد که این نیز از مهمترین اهداف جشنواره گردشگری فجر محسوب می گردد.

علی محمدی، معرفی مقاصد کمتر شناخته شده در گردشگری شهری را از اولویت های تورهای تهرانگردی دانست. شرکت نمایندگان در جشنواره، در کنار بازدید از جاذبه های گردشگری تهران می توانند در صورت علاقه در برنامه ها و مسابقات مفرح و نشاط آور که در این جشنواره تدارک دیده شده است نیز شرکت نمایند.

بعلاوه معاون گردشگری استان تهران در مورد تهرانگردی رایگان به مناسبت جشنواره گردشگری فجر تاکید نمود که این جشنواره گردشگری فجر با برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است. این برنامه ها در قالب تهرانگردی ادبی، هنرگردی، موزه گردی، طبیعت گردی، گردشگری انقلاب و گشت و گذار در بافت قدیمی تهران برگزار می گردد. شهروندان می توانند به طور جداگانه در هر یک از این برنامه ها شرکت نمایند. هر فرد یا گروه می توانند برای شرکت در برنامه مورد علاقه خود، عنوان مورد نظر را به شماره 5000203000100 ارسال کند.

در سرانجام این صحبت ها در مورد گردشگری رایگان در استان تهران معاون گردشگری استان تهران نیز اظهار داشت که حضور افراد و علاقمندان در تورهای تهرانگردی فجر رایگان بوده و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از محورهای گردشگری که در طول مدت 5ام تا 30ام بهمن ماه نیز برگزار می گردد به سایت http://tehran.ichto.ir/ مراجعه نمایند.

برنامه های ارائه شده در این جشنواره که به صورت تور برگزار می گردد از قبل پیش بینی شده است و علاقمندان می توانند به راحتی در آن حضور یابند.تهران جاذبه های بسیار زیادی از لحاظ طبیعی و تاریخی دارد که برای علاقمندان بسیار مجذوب کننده خواهد بود.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1728

به "بازدید رایگان از جاذبه های تهران در ایام دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رایگان از جاذبه های تهران در ایام دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید