باید کار را در نیمه اول یکسره می کردیم، فرصت کمی داشتیم

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، رضا مهاجری شامگاه جمعه پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به فولاد بابت این پیروزی تبریک می گویم و باید اعلام کنم که به بازیکنان خود هم افتخار می کنم که با این بضاعت در برابر فولاد خوب بازی کردند.

باید کار را در نیمه اول یکسره می کردیم، فرصت کمی داشتیم

وی اضافه نمود: وقتی در هر سه - چهار روز یک بازی انجام می دهیم ریکاوری بعد از هر بازی بسیار مهم است به خصوص اینکه ما در هفته قبل روی چمن مصنوعی بازی کردیم ولی برای این بازی فرصت ریکاوری زیادی نداشتیم. هفته قبل در برابر تراکتورسازی بازی سختی داشتیم و اکنون بعد از چهار روز در برابر فولاد قرار گرفته ایم. ما فرصت کمی داشتیم و فولاد یک روز بیشتر فرصت داشت.

مهاجری در خصوص بازی گفت: باید با استفاده از موقعیت های به دست آمده در همان نیمه اول کار فولاد را تمام می کردیم ولی استفاده نکردیم. فولاد در نیمه دوم رو به ارسال توپ های بلند و ضربات ایستگاهی آورد و تیم ما را تحت فشار قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه در این بازی فولاد خوزستان یک ضربه درون چارچوب داشت که گل شد، اظهار داشت: تعداد موقعیت های ما در این بازی از فولاد بیشتر بود. بعد از این بازی تلاش می کنیم تا قوی تر باشیم.

مهاجری در خصوص قضاوت داور نیز گفت: به تیم داوری نیز خسته نباشید می گویم که روز خوبی را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز تیم های فولاد خوزستان و پیکان تهران در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 205

به "باید کار را در نیمه اول یکسره می کردیم، فرصت کمی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید کار را در نیمه اول یکسره می کردیم، فرصت کمی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید