تور چین: بدل چینی ایلان ماسک هم پیدا شد!

به گزارش دنیای راه راه، ویدئویی از یک مرد که شبیه به مدیرعامل تسلا و ایلان ماسک چینی است، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی نهاده شد.

تور چین: بدل چینی ایلان ماسک هم پیدا شد!

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از youm7؛ ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که فردی به نام یی لانگ ماسک در چین خودش را ایلان ماسک چینی معرفی می نماید. کاربران نیز پس از انتشار این ویدئو به این فرد چینی لقب دوقلوی ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد دنیا، و مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس را دادند.

البته بعضی از کاربران بر این باورند که ویدئوی منتشر شده نتیجه یک تعامل دیجیتالی روی ویدئو شخص دیگری است که با افزودن چهره واقعی ایلان ماسک روی چهره صاحب اصلی ویدئو و به صورت دیپ فیک ساخته شده است. کاربران می گویند با نگاه کردن به حرکات لب ها و چشم ها در فیلم می توان به جعلی بودن فیلم پی برد.

با این حال، کسانی که در دیپ فیک تجربه دارند، گفتند: مراقب باشید و احتیاط کنید. ادعای دوقلو بودن این شخص با ایلان ماسک واقعیت ندارد، زیرا کسی از خانواده او این موضوع را تایید نمی نماید.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از ایلان ماسک بدلی را مشاهده می کنید:

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1698

به "تور چین: بدل چینی ایلان ماسک هم پیدا شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: بدل چینی ایلان ماسک هم پیدا شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید