برترین کاپشن های اسکی برای زمستان 96

به گزارش دنیای راه راه، بهترین کاپشن های اسکی سال جاری با ویژگی های منحصربه فردشان اسکی بازان را بیش از پیش دلتنگ پیست می نماید.

برترین کاپشن های اسکی برای زمستان 96

سال جاری البته سال خوبی برای اسکی بازان ایران نیست؛ اسکی بازانی که به اسکی کردن از آبان ماه عادت داشتند، حال چشم به آسمان دوخته اند تا قطره ای ببارد و حداقل یک بار هم که شده، بتوانند پیچی در پیست بزنند. با امید به آنکه شاهد گشایش پیست ها باشیم، نگاهی به برترین کاپشن های اسکی برای این فصل می اندازیم.

بریگاندین نرت فیس (North Face Brigandine)، حدود 3.5 میلیون تومان، مردانه

برترین انتخاب برای غیر حرفه ای ها

با پشتیبانی اسنوبردکار درجه یک، خاویر دلروئه (Xavier de le Rue)، این کاپشن با جزئیات کاربردی و فناوری روز طراحی شده است. کاپشن طوری طراحی شده که ثابت باشد و در حرکت جابه جا نگردد؛ بنابراین می توان با آن در شیب های نکوبیده رفت. وقتی کوله بر دوش دارید هم می توانید از تمام جیب ها و منافذش بهره ببرید. روی یقه هایش هم جیب دارد تا بتوانید دستگاه متصل به هندزفری را در آن جای دهید.

پیکچر انو (Picture Eno)، حدود 2 میلیون تومان، مردانه

برترین انتخاب برای دوستداران محیط زیست

کاپشن، همچون دیگر فراوریات این شرکت، از مواد بازیافتی پلی استر ساخته شده است. خاصیت ضد آبی بالایی و خطوط دوخت بسیار کمی دارد. خطوط دوخت با نوارهایی پوشانده شده تا هیچ درزی ایجاد نکند.

شوفل ابرتاورن (Schöffel Obertauernl)، حدود 1.8 میلیون تومان، مردانه

انتخابی مناسب برای جزئی نگران

دوختی منحصربه فرد با طرحی نو کاپشنی بی نقص، با قابلیت کششی خوب را به وجود آورده است. روکش عایقی در عین این که گرما را نگه می دارد، اما به هیچ عنوان کاپشن را حجیم نمی نماید. زیپ های درونی و بیرونی هر کدام لایه ای از کاپشن را می بندند. کلاهش هم قابل جداشدن است.

پولیور پلنکز هپی دیز (Planks Happy Days Pullover)، حدود 900 هزار تومان، مردانه

برترین انتخاب برای پرش و زمین خوردن!

این کاپشن، با کیفیت خوب روکش و سبک پولیوری دهه هشتاد میلادی اش، از انتخاب های جیمز وودز (James Woods)، قهرمان بریتانیایی، است. وجود زیپ کناری باز و بسته کردنش را آسان می نماید و می توان هرموقع لازم بود، آن را باز کرد تا هوا وارد گردد. در جیب بزرگ جلوی کاپشن که دسترسی به آن هم راحت است، می توان تلفن همراه و هدفون را جا داد. کلاهش هم دارای طرحی است که روی کلاه ایمنی می نشیند.

هلی هانسن (Helly Hansen Icon)، حدود 3.5 میلیون تومان، مردانه

برترین انتخاب برای حرفه ای هایی که نمی خواهند توی چشم باشند

این کاپشن به ظاهر معمولی فناوری پیچیده ای درون خود دارد. سیستم تهویه آن به گونه ای است که هنگام در صف ایستادن هوا را تهویه می نماید. جیبش هم دما را ثابت نگه می دارد تا باتری موبایل در سرما آسیب نبیند و موبایل خاموش نگردد.

جوس فری لایت (Kjus Freelite)، حدود 4.5 میلیون تومان، مردانه

برترین انتخاب برای لوکس بازان

این کاپشن لوکس بسیار راحت است و جلوی حرکت را نمی گیرد. از روی صورت تا پایین عایق است و گرما را حفظ می نماید. یقه بلندش صورت را می پوشاند و گردن را نیز گرم می نماید. کلاهش قابل جداشدن است.

آرمادا چپتر (Armada Chapter)، حدود 1.3 میلیون تومان، مردانه

برای اسکی بازانی که خیلی اهل پرش نیستند

با این کاپشن بدون آنکه جریان باد موجب حجیم به نظر آمدتان گردد، اسکی می کنید. آستین ها به گونه ای طراحی شده که راحت بتوانید حرکت کنید. بخش ساعد و لبه آستین هم باریک تر دوخته شده تا دست آزاد تر باشد. ضد آب است، جای دوخت با نوار پوشانده شده و کلاهش هم روی کلاه ایمنی می نشیند.

ایدر مونتروسا (Eider Monterosa)، حدود 2.1 میلیون تومان، زنانه

برترین انتخاب برای آن ها که قالب تن می پوشند

این کاپشن با طراحی زیبا به آسانی قابل پوشیدن است. ضد آب بوده و تهویه هوای بیشتری در جاهایی از بدن که بیشترین حرارت را فراوری می نمایند، دارد. در همه حال ظاهر زیبایش را حفظ می نماید. سرآستین های کشی اش برف را نگه نمی دارد. خزش جنبه زیبایی دارد و کلاهش هم جدا می گردد.

آرکتریکس آیرا (Arcteryx Airah)، حدود 2.3 میلیون تومان، زنانه

برترین انتخاب برای آن ها که در نکوبیده اسکی می نمایند

کاپشن سبک با دوام بالایی است که برای ماجراجویی ساخته شده است. یک لایه اضافه هم دارد. عایق آن گرما را در شیب ها حفظ می نماید و در فضای مه آلود نیز ویژگی تهویه و خشک کنی خوبی دارد. ضد آب است و طراحی اش به گونه ای است که حرکت را آسان می نماید. کلاهش روی کلاه ایمنی می نشیند.

سالومون آیس تاون (Salomon Icetown)، حدود 1.6 میلیون تومان، زنانه

برترین انتخاب برای سرمایی ها

برای آن هایی که احساس سرما می نمایند، این کاپشن منتظر در آغوش کشیده شدن است. کاپشن از پَر پر شده، ضد آب است و تا روی صورت را می پوشاند. طراحی زیبایی دارد و اسکی باز را حجیم نشان نمی دهد در عین حال برای حرکات اسکی مناسب است. منافذش در فضای گرم حرارت را آزاد می نماید. کلاه و خزش قابل جداشدن است.

بک درزز (State of Elevenate Bec de Rosses)، حدود 3.1 میلیون تومان، زنانه

برترین انتخاب برای اسکی بازان نترس

کاپشن راحت، بادوام و با ویژگی ضد آب، ضد باد و تهویه بالا، مناسب خانم هایی است که از هر کجای پیست سر در می آورند. یقه بلند و نرمش دارای منافذی برای تنفس است. جاهای دوخت با نوار و بافت های مضاعف پوشانده شده است. کلاهش روی کلاه ایمنی می نشیند. جیب هایش هم بسیار بزرگ هستند.

ور کالر کی جی (Wear Colour KJ)، حدود 1.4 میلیون تومان، زنانه

برای آن هایی که در پیست کولاک می نمایند

این کاپشن ساده اما قابل توجه انتخاب جرستی بواس (Kjersti Buaas)، اسنوبوردباز درجه یک نروژی، است. 40 درصد آن از پلی استر بازیافتی و بعلاوه بدون استفاده از مواد شیمیایی ضد آب تهیه شده است. جای دوخت ها با نوار پوشیده شده که باز خاصیت ضد آبی اش را بیشتر می نماید. زیپ بغل دارد و منافذش پوشیدنش را آسان تر نموده است. برش اضافه ای که در پایین کاپشن است، از باسن در هنگام نشستن محافظت می نماید.

پاتاگونیا پاوسلیر (Patagonia Powslayer)، حدود 3 میلیون تومان، زنانه

برترین انتخاب برای عاشقان طبیعت

مدل تازه این کاپشن بیش از همواره مطابق سلیقه طبیعت دوستان فراوری شده است. جنس آن از نایلون کاملا بازیافتی، سبک تر و کوچک تر از مدل های پیشین است؛ البته زیپ های باریکش خود تا حدی وزن را کم نموده است. این نیم تنه بسیار بادوام است و خاصیت ضد آبی و تهویه بالایی دارد. کلاهش روی کلاه ایمنی می نشیند.

راکسی پریمیر (Roxy Premiere)، حدود 2.7 میلیون تومان، زنانه

برترین انتخاب برای اهل مد که در پی کارکرد هم هستند

این کاپشن زیبا هم گرم است، هم ظاهر براقی دارد. نیم تنه خاصیت ضد آبی بالایی دارد و کشی است. راکسی پریمیر هم سبک است، هم تهویه خوبی دارد. یقه اش دارای مرطوب نماینده است تا موجب ساییدگی چانه نگردد. زیپ جلویی شبکه بندی شده است تا در روزهای گرم عمل تهویه را انجام دهد. جای دوخت ها هم با نوار پوشیده شده اند.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1749

به "برترین کاپشن های اسکی برای زمستان 96" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کاپشن های اسکی برای زمستان 96"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید