تخصیص 2300 میلیارد تومان اعتبار برای مدارس خیرساز در کشور

به گزارش دنیای راه راه، رامسر- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در امسال دو هزار و 350 میلیارد تومان اعتبار برای مدارس خیرساز کشور تخصیص یافته است.

تخصیص 2300 میلیارد تومان اعتبار برای مدارس خیرساز در کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهرالله رخشانی مهر عصر دوشنبه در نشست با نماینده مجلس، فرمانداران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آباد که در فرمانداری رامسر برگزار گردید با بیان اینکه جمع کردن بخاری های نفتی و گازی سیاست آموزش و پرورش در راستای تجهیز گرمایشی مدارس کشور اجرا شده است، گفت: هر کلاس درس برای استاندارد سازی گرمایشی و سرمایشی 30 میلیون تومان هزینه دارد.

وی اضافه کرد: کوشش ما بر این است پروژه نیمه تمام در این حوزه انتخابیه غرب مازندران نداشته باشیم و در تأمین سهم دولت برای پروژه های خیرساز اعتبارات خوبی داشته و آماده یاری هستیم.

وی توضیح داد: پروژه های دولتی بنا بر طرح تخریب و بازسازی امکان تأمین منابع اقتصادی ندارند و خیرین باید پای کار بیایند تا به عنوان پروژه های خیر ساز یاری کنیم.

رخشانی مهر گفت: در امسال 2 هزار میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار برای مدارس خیر ساز داشتیم که 100 درصد جذب شد، زیرا اعتبار پروژه های نیمه تمام از منابع ملی و از محل خیر ساز تأمین می گردد.

وی توضیح داد: سال 96 سهم نوسازی مدارس از اعتبارات عمرانی کشور 2 درصد بود و در لایحه بودجه آینده به 5 درصد رسیده و رشد اعتبارات بیش از 6 برابر بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1106

به "تخصیص 2300 میلیارد تومان اعتبار برای مدارس خیرساز در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 2300 میلیارد تومان اعتبار برای مدارس خیرساز در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید