تخفیف 40 درصدی خرید کتاب از بوستان اندیشه برای دانشجویان دانشگاه مازندران

به گزارش دنیای راه راه، خبرگزاری خبرنگاران- معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران خبر از تخفیف 40 درصدی خرید کتاب از بوستان اندیشه برای دانشجویان دانشگاه مازندران راداد.

تخفیف 40 درصدی خرید کتاب از بوستان اندیشه برای دانشجویان دانشگاه مازندران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابلسر، دکتر حیدر جانعلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از برقراری تسهیلات تخفیف 40 درصدی خرید کتاب از بوستان اندیشه برای دانشجویان دانشگاه مازندران اطلاع داد .

بر اساس این گزارش، دکتر جانعلی زاده با اشاره به این که بوستان اندیشه با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی در دانشگاه مازندران در سال 1396 افتتاح شد، گفت: هم اکنون دانشگاه مازندران دارای حدود 13 هزار دانشجو است که با راه اندازی این نمایشگاه، دانشجویان از 40 درصد تخفیف ویژه این دانشگاه برای خرید کتاب برخوردار خواهند شد که عمده این کتاب ها دارای مضامین فاخر فرهنگی و کتب درسی می باشد .

یاد آور می گردد: کتاب های مشهور و پرفروش سال نیز جهت استفاده دانشجویان در این نمایشگاه موجود می باشد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 989

به "تخفیف 40 درصدی خرید کتاب از بوستان اندیشه برای دانشجویان دانشگاه مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 40 درصدی خرید کتاب از بوستان اندیشه برای دانشجویان دانشگاه مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید