تنیس اوپن استرالیا؛ مدعیان دوئل را جذاب کردند

به گزارش دنیای راه راه، تهران (پانا) - مدعیان اصلی قهرمانی در تنیس اوپن استرالیا در بخش زنان راهی مرحله چهارم این رقابت ها شدند.

تنیس اوپن استرالیا؛ مدعیان دوئل را جذاب کردند

اولین روز از سومین مرحله از تنیس اوپن استرالیا در بخش زنان با برگزاری 7 بازی پیگیری شد.

مارکتا ووندرسوا از جمهوری چک با رنکنیگ 20 جهان در دیدار با سورنا کیرستیا از رومانی با رنکنیگ 68 به پیروزی 2 بر صفر رسید تا اولین بازی تاریخ دو تنیسور با شکست نماینده رومانی تمام شود.

آریانا سابالنکا از بلغارستان نفر هفتم رنکنیگ جهان مقابل آن لی از آمریکا با رنکنیک 69 جهان در 2 ست متوالی به پیروزی رسید.

هسیه سیو وی از چین تایپه با رنکنیگ 71 در جدال با سارا ارانی از ایتالیا با رنکینگ 131 با برد 2 بر یک زمین را ترک کرد و برای اولین بار در تاریخ این تنیسور اروپایی را شکست داد.

گاربینه موگوروسا از اسپانیا با رنکنیگ 14 در دیدار با زارینا دیاز از قزاقستان با رنکنیگ 83 جهانی با برد 2 بر صفر زمین را ترک کرد.

آناستاسیا پوتاپوا از روسیه با رنکنیگ 101 مقابل سرنا ویلیماز از آمریکا تن به شکست 2 بر صفر داد و دومین بازی تاریخ را هم با شکست پشت سر گذاشت.

انس جابر از تونس با رنکینگ 30 در جدال با نائومی اوساکا از ژاپن نفر سوم رنکنیگ جهانی با شکست 2 بر صفر زمین را ترک کرد.

ورونیکا کودرمتوا از روسیه با رنکنیگ 36 مقابل سیمونا هالپ از رومانی نفر دوم رنکنیگ جهان حرفی برای گفتن نداشت و در 2 ست متوالی شکست خورد.

اما در آخرین بازی امروز، ایگا شوفیانتگ از لهستان با رنکنیگ 17 در دیدار با فیونا فرو از فرانسه با رنکنیگ 46 به پیروزی 2 بر صفر رسید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1212

به "تنیس اوپن استرالیا؛ مدعیان دوئل را جذاب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنیس اوپن استرالیا؛ مدعیان دوئل را جذاب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید