تورنمنت فوتسال کیش لغو نشده است، منتظر لیست کویت هستیم

به گزارش دنیای راه راه، داود پرهیزکار در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد اینکه گفته می گردد تورنمنت فوتسال کیش به خاطر انصراف کویت، لغو شده است، گفت: من هم این خبر را دیدم ولی باید بگویم تا الان این تورنمنت لغو نشده است. من صبح روز گذشته با کویتی ها صحبت کردم و در حال اجرا کار سفر آنها به ایران هستیم. کویتی ها صحبتی از نیامدن به ایران نداشتند.

تورنمنت فوتسال کیش لغو نشده است، منتظر لیست کویت هستیم

وی اضافه نمود: امروز هم این موضوع را پیگیری می کنم. مذاکرات ما با مسئولان ورزش کیش برای امضای تفاهمنامه ها در جریان است و همانطور که گفتم کویت صحبتی از نیامدن نداشته است. الان هم دنبال دریافت لیست اصلی و اولیه این تیم برای سفر به ایران هستیم.

رئیس کمیته فوتسال یادآور شد: عراق مدارک بازیکنان و همچنین لیست اولیه اش را فرستاده است و کارهایشان در حال اجرا است.

پرهیزکار در پاسخ به این سئوال که آیا در صورت عدم سفر کویت به ایران بازهم تورنمنت برگزار خواهد شد؟ گفت: اگر کویت نیاید دیگر امکان برگزاری تورنمنت با سه تیم وجود ندارد. ان شاءالله که مسئله ای پیش نمی آید و تورنمنت در زمان مقرر برگزار می گردد.

به گفته پرهیزکار، تیم های ملی فوتسال و تیم جوانان در صورت برگزاری تورنمنت فوتسال کیش، از روز بیستم تا بیست و سوم شهریور در تهران اردو خواهند داشت و سپس همزمان راهی جزیره کیش می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 908

به "تورنمنت فوتسال کیش لغو نشده است، منتظر لیست کویت هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنمنت فوتسال کیش لغو نشده است، منتظر لیست کویت هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید