خانه سوری کرمانشاه میزبان دومین جشنواره فرهنگی صندوق احیا

به گزارش دنیای راه راه، دومین جشنواره فرهنگی صندوق احیا در نیمه دوم سال با عنوان جشنواره وحدت هم زمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) با حضور مدیران، مسئولان و علاقمندان کرمانشاه و با استقبال گردشگران در خانه سوری شروع شد.

خانه سوری کرمانشاه میزبان دومین جشنواره فرهنگی صندوق احیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی، هفته فرهنگی وحدت در خانه سوری که به مدت یک هفته از امروز 29 آبان ماه در این خانه تاریخی برگزار می گردد با برپایی برنامه های فرهنگی به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و میراث ناملموس، ارایه غذاهای سنتی توسط برندگان جشنواره هنر آشپزی و غذای ایرانی، دف نوازی توسط گروه دف نوازان، شعر در وصف پیامبر اسلام(ص) و ... خواهد پرداخت.

در مدت زمان برگزاری این جشنواره، همچنین برنامه نشست هم اندیشی و ارایه راهکارهای توسعه از سوی فعالان صنایع دستی به مناسبت هفته وحدت در 30 آبان ماه برگزار خواهد شد.

برپایی نمایشگاه بوم گردی با حضور فعالان بوم گردی، نشست هم اندیشی فعالان گردشگری با حضور فعالان برتر دفاتر خدمات مسافرتی، هتلها، راهنمایان تور ایرانگردی و... برنامه های دیگری هستند که در طی روزهای برگزاری هفته فرهنگی صندوق احیا در خانه تاریخی سوری به اجرا گذاشته می گردد.

دومین جشنواره فرهنگی صندوق احیا در نیمه دوم سال در خانه قاجاری سوری از تاریخ 29 آبان لغایت 6 آذر برگزار می گردد. همچنین اختتامیه جشنواره وحدت با حضور مسئولان استانی سه شنبه 7 آذر ماه برگزار خواهد شد.

خانه تاریخی سوری از جمله بناهای واگذار شده صندوق احیاء به بخش خصوصی است که در بخش مرکزی شهر کرمانشاه در دو طبقه ساخته شده و دارای تزئینات آجر کاری زیبایی است. این خانه از نوع معماری خانه های برونگرا و هم اکنون در حال بهره برداری است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 16

به "خانه سوری کرمانشاه میزبان دومین جشنواره فرهنگی صندوق احیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه سوری کرمانشاه میزبان دومین جشنواره فرهنگی صندوق احیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید