خبرنگاران مشارکت ایران در بازسازی قره باغ آنالیز شد

به گزارش دنیای راه راه، باکو - خبرنگاران - در ملاقات روز آدینه سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با مقامات مالی جمهوری آذربایجان مشارکت شرکت های ایرانی در بازسازی و امور عمرانی قره باغ آنالیز شد.

خبرنگاران مشارکت ایران در بازسازی قره باغ آنالیز شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان ، موسوی در ملاقات با محمد موسی اف رئیس کنفدراسیون کارفرمایان و صالح محمداف رییس موسسه دولتی راهسازی جمهوری آذربایجان درباره توانمندی و تجارب شرکت های خدماتی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران در زمینه های بازسازی و عمرانی گزارشی ارایه کرد .

در این ملاقات همچنین درباره آخرین تحولات روابط مالی و تجاری ایران و جمهوری اذربایجان ، تقویت پیوندهای بخش خصوصی دو کشور ، موانع پیش رو و راهکارهای عملیاتی مورد بحث و گفتگو نهاده شد .

دولت جمهوری آذربایجان برنامه ریزی نموده است پروژه های عظیم عمرانی و بازسازی در سرزمین های آزاد شده در قره باغ اجرا کند و در این ارتباط پیش بینی شده است از بودجه عمومی این کشور برای سال آینده میلادی 2.2 میلیارد منات (1.3 میلیارد دلار) اختصاص یابد.

الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان در بیانیه های اخیر خود شرکت های کشورهای دوست را به مشارکت فعال در اجرای پروژه های عمرانی و بازسازی در قره باغ دعوت کرد.

مشارکت شرکت های ایرانی در فرایند بازسازی سرزمین های آزاد شده یکی از موضوعات عمده مورد مذاکره در سفر اخیر هیات مالی جمهوری آذربایجان به سرپرستی شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر این کشور به تهران بوده است .

منبع: ایرنا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1097

به "خبرنگاران مشارکت ایران در بازسازی قره باغ آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشارکت ایران در بازسازی قره باغ آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید