خبرنگاران ملی پوش کشتی: روز طبیعت با ماندن در خانه کرونا را شکست می دهیم

به گزارش دنیای راه راه، شهرری - خبرنگاران - ملی پوش کشتی فرنگی گفت: سال جاری هموطنان در روز طبیعت با همکاری، صبر و ماندن در خانه باعث کاهش شیوع کرونا شوند و با رعایت نکات بهداشتی این ویروس را شکست دهند.

خبرنگاران ملی پوش کشتی: روز طبیعت با ماندن در خانه کرونا را شکست می دهیم

جهت دریافت خدمات زمان بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

پژمان پشتام روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: مردم باید مدتی با این شرایط سخت کنار آمده و در منازل باقی بمانیم و در روز طبیعت هم از خانه خارج نشویم تا زودتر این دوران سخت سرانجام یابد.

وی خاطر نشان کرد: مدتی است ویروس کرونا وارد کشورمان شده و اکنون شیوع زیادی پیدا نموده و جامعه ،مشاغل گوناگون با شیوع این ویروس در شرایط سختی قرار دارند اما می توانیم با صبر و رعایت نکات بهداشتی لازم این مشکل را به اتمام برسانیم.

پشتام با اشاره به بعضی از هموطنان که نکات بهداشتی را رعایت ننموده وبه مسافرت رفته اند مطرح کرد: از مردم کشورم می خواهم تا با رعایت نکات بهداشتی، خارج نشدن از خانه در روز طبیعت و همکاری با افرادی که برای مقابله با این ویروس کوشش می نمایند، یاری نمایند.

این ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان ادامه داد: اکنون بیش از همه چیز به اتحاد احتیاج داریم و باید نکاتی که از سوی مسئولان و پزشکان عنوان می گردد را رعایت کنیم.

پشتام با اشاره به اینکه دراین شرایط تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی به صرت مجازی پیگیری می گردد، اعلام کرد:نفرات دعوت شده در اردوی تیم ملی در فضای مجازی برنامه های تمرینی وغذایی خود را به وسیله مربیان تیم ملی کشتی پیگیری می نمایند.

شهرستان ری باجمعیتی در حدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

تا به امروز 44 هزار و 606 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2898 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 14 هزار و 656 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 486

به "خبرنگاران ملی پوش کشتی: روز طبیعت با ماندن در خانه کرونا را شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش کشتی: روز طبیعت با ماندن در خانه کرونا را شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید