خوش شانس هایی که ازپروازمرگ جاماندند!

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران: یک ایتالیایی و یک اتریشی که نامشان در لیست پرواز مسافران هواپیمای ناپدید شده خطوط هوایی مالزی قرار داشت، در این هواپیما نبودند.

خوش شانس هایی که ازپروازمرگ جاماندند!

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، مارالدی شهروند 37 ساله ایتالیایی که برای گذراندن تعطیلات در تایلند به سر می برد، در اولین ساعات صبح شنبه با پدرش تماس گرفت و به او اطلاع داد که حالش خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.

یورو نیوز نوشت، وی در ماه اوت سال گذشته، خبر دزدیده شدن پاسپورت خود در تایلند را به سفارت ایتالیا در بانکوک اعلام کرده بود. گذرنامه وی حالا توسط یکی از مسافران پرواز ناتمام کوالالامپور به پکن استفاده شده بود.

اما لیگی مارلدی تنها مسافر جان به در برده این پرواز نبود؛ مشخصات یک شهروند اتریشی که نخواست نامش فاش شود، در میان مسافران این پرواز بود.

هنگامی که از سوی خطوط هوایی مالزی با وزارت خارجه اتریش تماس گرفته می شود تا خبر ناپدید شدن هواپیمای حامل یکی از شهروندان این کشور به آن ها اعلام شود، دستگاه دیپلماسی اتریش جواب می دهد که مشخصات اعلام شده به یک پاسپورت مسروقه تعلق دارد. صاحب این گذرنامه در اتریش است و دو سال پیش در تایلند سرقت آن را اعلام کرده بود.

منبع: خبرآنلاین

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 136

به "خوش شانس هایی که ازپروازمرگ جاماندند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش شانس هایی که ازپروازمرگ جاماندند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید