دبی مرتفع ترین هتل در دنیا را افتتاح می نماید!

به گزارش دنیای راه راه، مرتفع ترین هتل در دنیا، درهای خود را در دبی گگردده است، ابرها را در می نوردد و از بالای آن شهر زیر پایش است. هتل Gevora یک منطقه مالی پر جاذبه را در امارات ارائه می نماید که 356 متر ارتفاع دارد (1،168 فوت). مسافرانی که سرشان برای ارتفاع درد میکند، خواهند دانست که بلندترین هتل دنیا، برج Gevora، دیگر برج بلند دبی را شکست داده است. JW Marriott Marquis که تنها یک متر کوتاهتر بوده و قبلا هتل مرتفع دنیا بود. گوورای لوکس با طلا پوشیده شده است و شامل یک باشگاه سلامتی، سونا، استخر و پنج رستوران باشکوه می گردد. در ادامه مطلب با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای اطلاعات بیشتر از مرتفع ترین هتل در دنیا...

دبی مرتفع ترین هتل در دنیا را افتتاح می نماید!

هتل مرتفع دنیا کجاست؟

طراحی سبک هنری دکو 528 اتاق را در اختیار شما قرار می دهد که شامل اقامت در اتاق های لوکس (46 متر مربع)، لوکس یک خوابه (62 متر مربع) و سوئیت دو خوابه (85 متر مربع) است.

گورای چهار ستاره طراحی شده است تا نیازهای تجاری و اوقات فراغت را تامین کند. یک استخر با چشم انداز و یک کافه و یک نانوایی و بعلاوه یک مرکز کسب و کار و اتاق جلسات را نیز در خود دارد.

بسیاری از لذت های پختنی نیز وجود دارد. آشپزخانه گورا ناهار و شام 24 ساعته ارائه نموده، ضمناً بلندترین رستوران، دید پانورامیک از سقف هتل را به شما میدهد.

با وجود ارتفاع سرگیجه آور در گورا - ساختمان آن بالاترین هتل در دنیا نیست.

این افتخار به ریتز کارلتون، هنگ کنگ میرسد. یک هتل پنج ستاره که در طبقات 102 تا 118 و در 488 متری، مرکز تجارت بین المللی دارد.

هتل گورا از نظر سازمان دنیای گینس به عنوان بلندترین هتل دنیا به رسمیت شناخته شده است و با این افتخار فعلی، برای رزرو آماده است.

جراج گورسیا، مدیر کل هتل گورا در بیانیه ای گفت ما بسیار مشتاق افتتاح هتل گورا هستیم. این یک پروژه با اشتیاق فراوان بوده و در نهایت آماده هستیم تا دیدگاهمان را با دنیا به اشتراک بگذاریم.

یک فرمول منحصر به فرد ایجاد نموده ایم که مهمان نوازی چهار ستاره را به سطوح جدیدی برده و در پی ارائه اقامت های فراموش ناشدنی است.

هتل گورا، جاده 101 شیخ زاید، دبی، امارات متحده عربی؛ 97145240000+

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1915

به "دبی مرتفع ترین هتل در دنیا را افتتاح می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبی مرتفع ترین هتل در دنیا را افتتاح می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید