با بهترین ایرلاین های آسیا آشنا شوید

به گزارش دنیای راه راه، برخی از ایرلاین های آسیایی نظیر هواپیمایی امارات و سنگاپور، به واسطه ارائه خدمات درجه یک و متمایز، شهرتی جهانی پیدا کرده اند؛ به طوری که هر سال پیروز به کسب جوایز متعدد بین المللی می شوند.

با بهترین ایرلاین های آسیا آشنا شوید

هنگام انتخاب ایرلاین، به چه نکاتی اهمیت می دهید؟ کیفیت سرگرمی، جایگاه های راحت، تمیزی کابین هواپیما یا رفتار محبت آمیز کادر پرواز؟ با توجه به تعداد زیاد ایرلاین هایی که در آسیا فعالیت می کنند، انتخاب بهترین ایرلاین می تواند سخت شود. البته که امنیت، اولویت اصلی هر مسافری است؛ اما هنگام پروازهای بسیار طولانی، گزینه های مهم دیگری نیز حائز اهمیت می شوند.

خوشبختانه، امروزه بیشتر ایرلاین ها توجه ویژه ای برای اولویت و خواسته مسافران قائل شده اند. به همین دلیل در این مقاله از خبرنگاران تصمیم گرفتیم تا بهترین ایرلاین های آسیا و خدمات خاص شان را به شما معرفی کنیم.

به یاد داشته باشید موتور جستجوی پرواز خبرنگاران شما را در یافتن ارزان ترین آژانس فروشنده بلیط هواپیما یاری می کند.

هواپیمایی قطر

هواپیمایی قطر که دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین المللی حمد در دوحه قطر قرار گرفته است، به بیش از 150 مقصد در سراسر دنیا، پرواز دارد و در طول این سال ها جوایز مختلفی را برای بهترین غذا و بهترین بیزینس کلاس کسب کرده است. غذاهای لذیذ این ایرلاین برای کلاس اکونومی نیز سرو می شود و علاوه بر این، سرگرمی حین پرواز نیز جزو بهترین ها به شمار میرود.

هواپیمایی قطر، در راستای توسعه ناوگان خود، تازهترین نسل هواپیماها نظیر بوئینگ 787 دریم لاینر و ایرباس A350 را به خدمت گرفته است. جالب است بدانید که این شرکت قطری توانست، عنوان بهترین ایرلاین سال 2019 را از آن خود کند.

سنگاپور ایرلاینز

دفتر مرکزی سنگاپور ایرلاین، در فرودگاه چانگی سنگاپور مستقر است و به نظر می رسد که این ایرلاین و هواپیمایی قطر، هر سال رتبه های اول و دوم دنیا را بین خود جابه جا می کنند.

شرکت هواپیمایی مذکور را بیشتر برای خدمات درجه یک و برجسته اش می شناسند؛ هرچند که کادر پرواز نیز در نهایت احترام و مراقبت با تک تک مسافران رفتار می کنند و از این نظر زبانزد هستند. کیفیت، پای ثابت سنگاپور ایرلاینز بوده است؛ به طوری که پیش تر جایزه بهترین جایگاه بیزینس کلاس و بهترین خدمات غذایی در پریمیوم اکونومی را برنده شد. حوله داغ پیش از برخاستن هواپیما و تلویزیون شخصی با انبوهی از سرگرمی، فقط گوشه ای از خدمات کلاس اکونومی به شمار میرود.

حتی فرودگاه چانگی که محل استقرار این ایرلاین است، نیز برای هفتمین سال پیاپی پیروز به کسب عنوان بهترین فرودگاه دنیا شد. مسافران زیادی تلاش می کنند که حتماً توقفی در این فرودگاه داشته باشند؛ چراکه امکان استفاده از استخر روف تاپ، اسپا، تورهای رایگان در اطراف سنگاپور، سینما و چندین باغ از جمله باغ پروانه، کاکتوس، آفتاب گردان و ارکیده را برای مسافران فراهم کرده است. فرودگاه چانگی، بیشتر از آنکه فرودگاه باشد، به یک سرزمین عجایب جادویی می ماند.

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات که دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است، احتمالاً معروف ترین ایرلاین آسیایی به شمار می رود. بیشتر مسافران راجع به سیستم سرگرمی مدرن داخل پرواز این شرکت آگاهی دارند که برنده جایزه هم شده است و شامل انواع فیلم ها، موسیقی ها، پخش برنامه های زنده تلویزیونی و رویدادهای ورزشی می شود. همین که این ایرلاین توانسته است، برای 13 سال پیاپی پیروز به کسب جایزه بهترین سرگرمی حین پرواز شود، خود گواهی بر این مدعا است.

یکی دیگر از عواملی که هواپیمایی امارات را از سایر ایرلاین های دنیا متمایز می کند، دسترسی رایگان به وای فای است که در بیشتر ایرلاین ها وجود ندارد. علاوه بر این، بار فوق العاده ای در حد دنیای دارد که لذت پرواز با این ایرلاین را دوچندان می کند.

کاتای پاسیفیک

کاتای پاسیفیک، از مشهورترین ایرلاین های حاشیه اقیانوس آرام به شمار می رود که دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ مستقر است. یکی از بهترین تجربه های پرواز در آسیا را می توان با این ایرلاین به دست آورد؛ به خصوص که کادر پرواز رفتار بسیار محترمانه ای دارند؛ جایگاه ها راحت هستند و سرگرمی حین پرواز خود به تنهایی ارزش سفر با این ایرلاین را دارد.

کاتای پاسیفیک به 76 مقصد در 34 کشور دنیا پرواز دارد و از همین رو، سفر هوایی به طیف وسیعی از مقاصد را پوشش می دهد. آن ها برای اینکه همچنان در صحنه رقابت باقی بمانند، حتی روی هواپیماهای تازه خانواده ایرباس A350 سرمایه گذاری کرده اند. این ایرلاین همچنین اولین شرکت هواپیمایی به شمار می رود که گزینه غذاهای گیاهی و وگان را برای مسافران خود تدارک دیده و به این ترتیب، در ارائه خدمات پروازی خاص پیشگام است.

هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی اتحاد که مقر اصلی آن در فرودگاه بین المللی ابوظبی قرار گرفته است، برای سوئیت های فرست کلاس لوکس در هواپیماهایش شناخته می شود؛ موضوعی که به وضوح در جوایز کسب شده این ایرلاین در سال 2019 مشهود است: عنوان بهترین فرست کلاس در خاورمیانه و عناوین قبلی که برای بهترین فرست کلاس دنیا به دست آورد، بهترین جایگاه فرست کلاس و بهترین پذیرایی حین پرواز در فرست کلاس.

کلاس اکونومی ایرلاین اتحاد نیز درخور توجه است و سرگرمی های آن نیز مطمئناً مجذوب کننده هستند. گلچین گسترده ای از فیلم ها، موسیقی ها، نمایش ها و برنامه های زنده تلویزیونی در اختیار مسافران قرار گرفته است و دائماً به روز می شود؛ بنابراین، فارغ از اینکه مسافران در کدام کلاس پروازی نشسته باشند، در طول سفر با گزینه های متعددی برای سرگرمی روبرو هستند.

هواپیمایی تایلند

دفاتر مرکزی هواپیمایی تایلند در فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک و فرودگاه بین المللی پوکت مستقر هستند. با گذشت سال ها، کارآمدی و بهره وری این ایرلاین ذره ای متزلزل نشده و همین موضوع باعث شده است که در زمینه خدمات، پذیرایی لوکس و اسپای آرام بخش، پیروز به کسب جایزه شود.

جوایز هواپیمایی تایلند در سال 2019 شامل بهترین کادر پرواز در آسیا و تایلند می شد که خدمات به مشتری را در صدر ارزش های خود قرار داده اند. علاوه بر این، جایزه بهترین خدمات اسپا در میان ایرلاین های دنیا را نیز به دست آورد که از تبحر آن ها در ارائه خدمات آرام بخش و تجربه جوان سازی حکایت دارد؛ مهارتی که مشابه آن در صنعت کنونی هوانوردی وجود ندارد.

دورشدن از استرس با یک موسیقی آرام و ماساژ روغن تایلندی، واقعاً چه تجربه ای بهتر از این سراغ دارید؟

آل نیپون ایرویز

آل نیپون ایرویز، از بهترین ایرلاین های ژاپنی است که مقر اصلی آن در فرودگاه بین المللی ناریتا و فرودگاه بین المللی اوساکا قرار گرفته است. این هواپیمایی، یکی از بزرگ ترین ناوگان های بوئیگ 787 دریم لاینر را در اختیار دارد که به دلیل فضای جاداری که حتی در کلاس اکونومی به چشم می خورد، معروفیت زیادی برای خود دست وپا کرده؛ ضمن اینکه به خاطر تمیزی، خدمات و امنیت، جوایزی نیز به دست آورده است. هواپیماهای این شرکت همچنین پریز برق و یو اس بی را برای همه کلاس های پروازی مهیا کرده اند.

در کنار عنوان بهترین بیزینس کلاس 2019 در آسیا، آن ها پیروز به کسب جایزه بهترین کادر پروازی در ژاپن نیز شدند که شامل همه کلاس های پروازی هواپیماها می شود؛ موضوعی که رضایت کلیه مشتریان در هر دو بخش اکونومی و بیزینس را به همراه داشته است.

اکنون که با بهترین ایرلاین های آسیا آشنا شدید، کدام را انتخاب می کنید؟ غذاهای لذیذ یا تمیزی فوق العاده یا کادر پروازی که تمام تلاش خود را برای تحقق نیاز مسافران به کار می بندند؟ تمامی ایرلاین های ذکرشده، طیف گسترده ای از این خدمات را ارائه می دهند و به همین دلیل هرکدام را انتخاب کنید، ناامید نخواهید شد.

یه یاد داشته باشید برای مقایسه قیمت تمامی بلیط های هواپیما از آژانس های هوایی معتبر و جستجوی بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظر خود، می توانید از بزرگ ترین موتور جستجوی پرواز در خبرنگاران استفاده کرده و با اطمینان کامل از فروشنده های معتبر خرید کنید.

منبع: کجارو / tourradar.com
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1713

به "با بهترین ایرلاین های آسیا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین ایرلاین های آسیا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید