ملاقات سرنوشت ساز برای طارمی، لبخند گلزنی روی لب مهدی می نشیند؟

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، در یکی از بازی های هفته بیست و ششم لیگ فوتبال پرتغال، از ساعت 21:30 امروز شنبه تیم پورتو به مصاف تیم توندلا می رود. این مسابقه علاوه بر اینکه برای پورتو و کم کردن فاصله اش با اسپورتینگ صدرنشین اهمیت زیادی دارد، برای زوج خط حمله این تیم هم حساس و سرنوشت ساز است.

ملاقات سرنوشت ساز برای طارمی، لبخند گلزنی روی لب مهدی می نشیند؟

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو با احتساب بازی هایش در این تیم و تیم ملی ایران (مقابل سوریه) در 9 مسابقه پیاپی پیروز به گلزنی نشده است. ترک عادت طارمی که در این فصل برای پورتو 15 گل در رقابت های مختلف به ثمر رسانده، تعجب و انتقاد برخی از رسانه های پرتغالی را در پی داشته است.

آخرین گل مهدی طارمی در بازی رفت با یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسید. هرچند طارمی بعد از آن با دریافت پنالتی و دادن پاس گل تاثیرگذاری خود را در پورتو حفظ نموده است اما برای مهاجمی که مدعی کسب آقای گلی لیگ پرتغال است، ناکامی در گلزنی آن هم در چند مسابقه متوالی می تواند باعث افزایش نقدها و فشارها گردد.

از سوی دیگر به نوشته روزنامه ojogo پرتغال، این قحطی گلزنی در پورتو فقط مختص طارمی نیست و زوج او در خط حمله این تیم را هم شامل می گردد. موسی ماره گا مهاجم مالیایی تیم پورتو در سال 2021 تنها چهار گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

روز گذشته سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در پاسخ به سئوال خبرنگاری در نشست خبری مبنی بر گل نزدن های طارمی، از مهاجم ایرانی خود حمایت کرد. سرجیو تاکید نمود هر مهاجمی در طول فصل دچار فراز و نشیب می گردد و البته تا زمانی که تیمش در یک مسابقه به پیروزی می رسد، اهمیتی ندارد چه کسی گلزنی می نماید. به گفته سرمربی پورتو، آنچه اهمیت دارد این است که بازیکنان خواسته های فنی را در زمین پیاده نمایند.

بدون شک گلزنی در بازی با توندلا می تواند برای طارمی آغاز دوباره ای در پورتو باشد بخصوص اینکه این تیم بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا با چلسی انگلیس را هم در پیش دارد. پورتو روز سه شنبه در حالی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با چلسی بازی می نماید که در بازی رفت و در غیاب طارمی (به دلیل محرومیت) با دو گل برابر حریف انگلیسی بازنده شد و حالا طرفداران پورتو چشم انتظار درخشش طارمی در ملاقات برگشت هستند.

شاید مهاجم تیم ملی ایران بتواند با گلزنی در ملاقات با توندلا، طرفدارانش را برای باز کردن دروازه نماینده انگلیس بیشتر امیدوار کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1312

به "ملاقات سرنوشت ساز برای طارمی، لبخند گلزنی روی لب مهدی می نشیند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات سرنوشت ساز برای طارمی، لبخند گلزنی روی لب مهدی می نشیند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید