راز جوانی تام کروز و کاریزمای این ستاره 59 ساله چیست؟

به گزارش دنیای راه راه، هر کسی که عاشق فیلم های هالیوودی باشد، نمی تواند از جوانی فوق ستاره ای به نام تام کروز حیرت زده نشود. راز جوانی تام کروز چنان شگفت انگیز و غیرقابل باور است که بازار شایعات روش های حفظ شادابی و جوانی این فوق ستاره 59 ساله، همچنان داغ است. بعضی از این شایعات به واقعیت نزدیک هستند، اما متأسفانه بیشتر آن ها داستان هایی ساختگی و حتی گاهی خنده دار هستند! در این مطلب از مجله خبرنگاران ما در پی راز حقیقی کاریزما و جوانی تام کروز 59 ساله هستیم. در این مقاله می خواهیم بدانیم او چطور قادر به جذب مخاطب خود با گذشت نزدیک به 6 دهه از زندگی خود است و چگونه پیروز شده است که جوانی پوست و جسم خود را مثل دهه های گذشته حفظ کند.

راز جوانی تام کروز و کاریزمای این ستاره 59 ساله چیست؟

اهیمت به تناسب اندام

اولین و یکی از اصلی ترین راز جوانی تام کروز و سلامت او، تناسب اندام و آمادگی جسمانی همیشگی او است. حتماً متوجه شده اید که تام کروز به حدی تناسب اندام و آمادگی جسمانی دارد که تمام صحنه های احتیاج به بدلکاری را بدون استفاده از بدلکار، خودش با کیفیتی عالی بازی می نماید. اگرچه ورزش روزانه برای سلامتی و تناسب اندام مفید است، اما بیشتر مردم نمی دانند که انجام تمرینات ورزشی منظم بر سلامت پوست شما نیز تأثیر می گذارد و باعث بهبود آن می گردد. بنابراین به همین علت است که اول از همه سلامت پوست تام کروز 59 ساله بسیار قابل توجه است. پوست صورت این ستاره نام دار هالیوود، به علت پایداری به انجام تمرینات روزانه تناسب اندام، کاملاً کشیده است و هیچ توده و لکی روی آن وجود ندارد.

زندگی بدون محصولات مضر برای سلامتی

راز بعدی جوانی تام کروز که به حفظ سلامت و جوانی او یاری نموده است، عدم استفاده این بازیگر از محصولات مضری است که سلامت او را به خطر می اندازد. از محصولات مضر برای سلامتی می توان به انواع مختلفی از داروها، الکل، سیگار و… اشاره نمود. این محصولات مضر به سلامت جسم و شادابی پوست لطمه وارد می نماید. کسانی که مصرف چنین محصولاتی را آغاز می نمایند، کم کم متوجه چاق شدن خود خواهند شد. از این رو در آینده ظاهر خوبی نخواهند داشت و نمی توانند کیفیت سلامتی داخلی و زیبایی ظاهری خود را حفظ نمایند.

رژیم غذایی تام کروز

تام کروز یک رژیم غذایی را به سفارش بکهام که تنها شامل 1200 کالری، غذاهای کبابی و با کربوهیدرات پایین است، به طور روزانه اجرا می نماید. کربوهیدرات ها در بدن انسولین و هورمون پیری فراوری می نمایند. آن ها به مولکول های گلوکز در بدن تبدیل می شوند و به بافت های عضلانی و پوست آسیب می رسانند که در نهایت به پیری منجر می گردد. اما مصرف کربوهیدرات های قابل تخمیر مانند حبوبات در بدن انسولین کمتری فراوری می نمایند.

  • راز درخشندگی و جوانی پوست میراندا کر، سوپرمدل 38 ساله

جراحی های پلاستیک

جراحی های پلاستیک از دیگر راز جوانی تام کروز است که البته اکنون دیگر چندان راز نیست. تام کروز تا امروز چند عمل جراحی پلاستیک انجام داده است که به او یاری می نماید تا زیباتر و جوان تر به نظر برسد و سلامت پوست خود را حفظ کند. گفتنی است که علت جراحی های پلاستیک روی صورت تام کروز، تنها برای آنکه بیشتر خوش چهره تر به نظر برسد، نبوده است. در واقع جراحی های پلاستیک این ستاره هالیوودی به علت خوش تیپی نبود، بلکه او به عنوان یک قهرمان اکشن در فیلم ها، در ناحیه صورت صدمه های زیادی را تجربه نموده است. به همین علت او مجبور به انجام چند عمل جراحی پلاستیک شده است و این یک توفیق اجباری برای زیباتر شدن محسوب می گردد.

عادت اصلاح کامل صورت

حتماْ متوجه شده اید، کسانی که ریش بلند و شلوغی روی صورت خود دارند، 10 تا 20 سال از سن واقعی خود پیرتر به نظر می رسند. با توجه به این موضوع، یکی دیگر از رازهای جوانی تام کروز، صورت تمیز و همواره اصلاح شده او است. این عادت سبب شده است که تام کروز جوان تر از سن واقعی به نظر برسد. عادت به تمیزی و اصلاح همیشگی صورت، قابل اجراترین راز جوانی تام کروز برای همگان است. حتماً این روش ساده ی جوان به نظر رسیدن را خودتان به عنوان یک تغییر سازنده امتحان کنید. بدون شک تغییرات را احساس خواهید کرد.

استفاده از اکستنشن موی مردانه

معمولاً با افزایش سن، موهای آقایان آغاز به ریزش می نمایند. در خصوص تام کروز نیز همین رخ داد، اما رازی که ممکن است ندانید این است که او از یک اکستنشن مو استفاده می نماید تا جوان تر به نظر برسد. زیرا موها نیز همانند پوست نقش مهمی در جوان تر و خوب به نظر رسیدن افراد دارند.

جثه ظاهری

یکی از دلایل کاریزمای بالا و راز جوانی تام کروز را باید ظاهر و تیپ شخصیتی او دانست که سبب تمایزش نسبت به سایر ستاره های هم سن و سال خود در هالیوود شده است. تام ارتباط بین بازو و تنه را خوب می داند و معمولاً در استایل او فضایی مابین بازو و تنه وجود دارد و همین نکته کوچک سبب می گردد تا جثه او بزرگ تر از مقدار واقعی خودش به نظر برسد.

استایل شخصی

همان طور که همه ما می دانیم، تام کروز استایل شخصی منحصر به خودش را در لباس پوشیدن رعایت می نماید. نام او همواره در فهرست ستاره های خوش لباس هالیوود بوده است. کت های خوش دوخت با یقه هایی به مقدار مناسب، استایل درشت جذابی برای او خلق می نمایند.

  • 8 توصیه مهم برای حفظ زیبایی و جوانی پوست بعد از 30 سالگی

فعالیت های بدنی

داشتن بدنی سالم با آمادگی جسمانی بالا را می توان دیگر راز جوانی تام کروز دانست. تام به این نکته در مصاحبه های خود اشاره نموده است که فعالیت های مختلفی از جمله شمشیربازی، غارنوردی، صخره نورد، پیاده روی، تمرین با وزنه و… را امتحان می نماید. او مدام شرایط جسمانی خود را به چالش می کشد و خوب است که بسیاری از بازیگران از این متد او تقلید نمایند.

طرز فکر سازنده

باور کنید یا نه، طرز فکر مثبت نیز، راز جوانی تام کروز محسوب می گردد. بدون شک طرز فکر این بازیگر یکی از عواملی است که او را در چارچوبی مثبت نگه می دارد و سبب می گردد تا با وجود 59 سال سن، همچنان از خود جوانی و نشاط ساطع کند. برای او شکست به معنی راهی برای نگاه کردن به همه چیز از منظری متفاوت و حرکت مجدد است تا بتواند مهارتی نو و متفاوت برای مقابله با چالش های پیش روی خود کشف کند.

در آخر

تام کروز چندین دهه است که مرد برجسته هالیوود بوده است. هنوز هم در حرفه خود حرفی برای گفتن دارد و نتایج سایت IMDB نیز گواه این موضوع است. آنچه در این مطلب گفته شد، بعضی از مهم ترین و اصلی ترین روش هایی است که تام کروز به وسیله آن ها جوانی خود را در چند سال گذشته حفظ نموده است. با توجه به سبک زندگی و پیروی عادت های مفید در حفظ جوانی و سلامتی، می توان امیدوار بود که این بازیگر پر زرق و برق و پر شور هالیوود، در سال های آینده نیز همچنان ما را با هنر بازیگری خود هیجان زده خواهد نمود.

منابع: omanday ،thehust، menshealth

منبع: دیجی استایل
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1739

به "راز جوانی تام کروز و کاریزمای این ستاره 59 ساله چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز جوانی تام کروز و کاریزمای این ستاره 59 ساله چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید