طباطبایی از بهره برداری سالن اختصاصی کاراته اطلاع داد

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، رئیس فدراسیون کاراته در حاشیه بازدید عصر سه شنبه معاون وزیر ورزش از تمرینات تیم ملی و تاثیرات آن گفت: قاعدتاً اگر قرار است یک تیم پیروز گردد یاری همه می تواند تاثیرگذار باشد. در این راه همه از جمله وزارت ورزش، کمیته المپیک، فدراسیون کاراته و کادر فنی و ملی پوشان نقش ویژه ای دارند و همه یک تیم هستیم که باید با یاری هم باعث پیروزیت کاراته شویم.

طباطبایی از بهره برداری سالن اختصاصی کاراته اطلاع داد

وی در پاسخ به این سوال که آیا علی نژاد قولی هم برای یاری به کاراته داده یا خیر، اعلام کرد: ما همواره مشکلاتمان را با مسئولان در میان می گذاریم. علی نژاد از خانواده ورزش های رزمی است و نگاه ویژه ای نیز به کاراته دارند. امیدوارم با حمایت هایی که انجام می گردد بار دیگر شاهد موفقیت کاراته ایران باشیم.

رییس فدراسیون کاراته درباره انتها ایجاد سالن مجزا برای کاراته گفت: کمیته ملی المپیک کارهای مربوط به سالن مجزا را پیگیری می نماید و ان شالله بزودی شاهد بهره برداری از سالن مختص به ملی پوشان کاراته خواهیم بود. قطعاً تا قبل از المپیک این کار انجام خواهد شد.

طباطبایی درباره موضوع پرداخت پاداش ملی پوشان کاراته نیز گفت: تا سال 97 پاداش هایی که بر اساس معیارهای وزارت ورزش تعیین شده به تمامی ملی پوشان کاراته پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1143

به "طباطبایی از بهره برداری سالن اختصاصی کاراته اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی از بهره برداری سالن اختصاصی کاراته اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید