طراحی داخلی آپارتمان با سقف بلند و چیدمان لوکس ، 1395

به گزارش دنیای راه راه، طرحی داخلی آپارتمان با سقف بلند عمدتا هزینه زیادی روی دست مالک خانه خواهد گذاشت در نتیجه برای افرادی که بدنبال چنین طرح هایی هستند بودجه نباید مسئله چندان مهمی باشد. نمونه مدل های منزل مسکونی با سقف بلند را باید عمدتا در شهرهای عظیم و ثروتمند پیدا کرد، مدلی که در این مطلب قصد معرفی آنرا داریم نیز در یکی از همین شهرها قرار گرفته که با طراحی ویژه و منحصر بفردش، سزاوار مدح و ستایش است. از آنجایی که تم مورد استفاده در بیشتر خانه هایی با سقف بلند یکسان است، هر کدام به نحو متفاوتی از عناصر یکسان در طراحی داخلی استفاده نموده اند که باعث بوحود آمدن نمایی متفاوت و لوکس در هر کدام از آنها شده است.

طراحی داخلی آپارتمان با سقف بلند و چیدمان لوکس ، 1395

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

آپارتمان مورد بحث مساحتی بالغ بر 600 متر مربع دارد و قسمت مرکزی آن شامل اتاق پذیرایی و اتاق غذاخوری است که هدف اصلی آن سرگرم کردن و پذیرایی از مهمانان است، سقف این قسمت از خانه بیشتر از 5 متر بوده که حتی برای مکان های عمومی نیز بلند محسوب می گردد. اما قرار دریافت پنجره های زیاد در یک طرف دیوار و نصب پرده های سرتاسری بلند آن هم به رنگ سفید، فضایی بسیار زیبا و گرم ایجاد نموده که هر بازدید نماینده ای را محو عظمت خود می نماید. البته بغیر از این مکان اتاق نشیمن و غذاخوری خصوصی و خودمانی تری در طبقه دوم قرار گرفته که خود اعضای خانواده بیشتر اوقات از آن استفاده می نمایند.

آپارتمان با سقف بلند

منبع: اتاق
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1021

به "طراحی داخلی آپارتمان با سقف بلند و چیدمان لوکس ، 1395" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی آپارتمان با سقف بلند و چیدمان لوکس ، 1395"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید