عدنان: ایران تیم بزرگی است ، حسن: بازی با ایران بسیار مهم و تاثیرگذار برای صعود است

به گزارش دنیای راه راه، 2 بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال عراق به اظهارنظر درباره بازی انتخابی جام جهانی 2022 برابر ایران پرداختند.

عدنان: ایران تیم بزرگی است ، حسن: بازی با ایران بسیار مهم و تاثیرگذار برای صعود است

به گزاش خبرنگاران و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، علی عدنان درباره بازی هفته پنجم گروه C انتخابی جام جهانی 2022 میان تیم های ملی عراق و ایران که روز 23 آبان در استادیوم بصره برگزار خواهد شد گفت: امیدوار هستم که طرفداران فوتبال عراق در این بازی نقش خود را ایفا نمایند و به حمایت از تیم ملی کشورشان در این برهه حساس بپردازند. بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق با حضور تماشاگران انگیزه خواهند یافت و پیروزی در این بازی بسیار مهم است.

این بازیکن سابق باشگاه های ایتالیایی اودینزه و آتلانتا که هم اکنون در ونکوور کانادا بازی می نماید اضافه نمود: پیروزی و کسب 3 امتیاز بازی با ایران هدف ما است. ایران تیم بزرگی است اما می توانیم با مهار آنها پیروزی را کسب کنیم.

جلال حسن، دروازه بان تیم ملی فوتبال عراق نیز گفت: نتایج 2 بازی آینده برابر ایران و بحرین برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 بسیار مهم و تاثیرگذار هستند. بدین خاطر انگیزه و عزم کافی با حمایت طرفداران مان جهت کسب نتایج خوب داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 228

به "عدنان: ایران تیم بزرگی است ، حسن: بازی با ایران بسیار مهم و تاثیرگذار برای صعود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدنان: ایران تیم بزرگی است ، حسن: بازی با ایران بسیار مهم و تاثیرگذار برای صعود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید