فعالان گردشگری کاشان برندینگ را روایتگری کردند

به گزارش دنیای راه راه، کارگاه آموزشی برندینگ در حوزه گردشگری با رویکرد روایتگری برای فعالان، راهنمایان، مدیران تاسیسات گردشگری و آژانس ها و بعلاوه دانشجویان گردشگری کاشان، شهر عروس خانه های تاریخی برگزار گردید.

فعالان گردشگری کاشان برندینگ را روایتگری کردند

مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با توجه به تغییر نگرش در حوزه برندسازی و تغییرات شگرف در کسب و کار ها کارگاه آموزشی برندینگ را در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی برگزار کرد.

کارگاه آموزشی برندینگ به مناسبت هفته گردشگری با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تدریس ریحانه جمالی هنجنی مدرس و پژوهشگر گردشگری و ارایه مطالب آشنایی با جهت خلق یک برند، نحوه نام برند برای هر یک از فعالیت های گردشگری و توسعه کسب و کار های مرتبط با بهره گیری از تجارب روز دنیا برگزار گردید.

برندینگ به فرآیند مادری گفته می گردد که در مجموع منجر به خلق ارزش مطلوب برای مشتری است، تمام چیزی هایی که مشتری در مورد هویت تجاری شامل حس، تجربه و تداعیات ذهنی باید بداند یا احساس به درک کند، شامل این مجموعه فعالیت هااست.

ویژند از سوی فرهنگستان زبان و ادب فارسی کلمه به جای برند استفاده می گردد.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1875

به "فعالان گردشگری کاشان برندینگ را روایتگری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان گردشگری کاشان برندینگ را روایتگری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید