مجیدی: چه کسی باید برای اشتباهات داوری از استقلال عذرخواهی کند؟، تیم ما همواره کارهای خاص می نماید

به گزارش دنیای راه راه، مطالبه فرزاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال بعد از دربی 97 دلجویی از طرفداران این تیم بود که به زعم او از اشتباهات داوری رنجیده خاطر شده اند.

مجیدی: چه کسی باید برای اشتباهات داوری از استقلال عذرخواهی کند؟، تیم ما همواره کارهای خاص می نماید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فرزاد مجیدی درباره تساوی بدون گل تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، گفت: پنالتی دقیقه 86 استقلال را نگرفتند. شک نکنید آن صحنه پنالتی بود. همه اشتباهات داوری در بازی با فجرسپاسی، صنعت نفت آبادان و ... را دیدند. آیا فقط ما اشتباه می کنیم؟ با این شرایطی که به وجود آمده است، باید بیشتر کوشش کنیم. ما عقب نمی نشینیم، ولی دلم برای طرفداران استقلال می سوزد.

وی اضافه نمود: اظهارات کارشناسان داوری را در بازی های استقلال ببینید که چه چیزهایی گفتند. چه کسی باید برای اشتباهات داوری از استقلال عذرخواهی کند؟ مدیریت باشگاه از آجورلو گرفته تا فرهاد مجیدی و بازیکنان زحمت می کشند، ولی طرفداران به حق واقعی شان نمی رسند. ما عقب نمی نشینیم و تا آخر می جنگیم، ولی طرفداران استقلال گناه دارند.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه باشگاه استقلال توانست تبلیغات محیطی را در اختیار بگیرد، گفت: به مدیریت باشگاه تبریک می گویم. همانطوری که استقلال با گرفتن دو ستاره قهرمانی آسیا خاص بود، همواره کارهای خاص می نماید. مطمئن باشید در لیگ حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

مجیدی در سرانجام گفت: فکر می کنم فوتبال را سال جاری به جای دیگری برده اند، ولی بدانند طرفداران استقلال گناه دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1645

به "مجیدی: چه کسی باید برای اشتباهات داوری از استقلال عذرخواهی کند؟، تیم ما همواره کارهای خاص می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: چه کسی باید برای اشتباهات داوری از استقلال عذرخواهی کند؟، تیم ما همواره کارهای خاص می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید