مرکز همکاری های نوآورانه ایران و آذربایجان راه اندازی شد

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، 6تفاهم نامه بیان دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان در راستای همکاریهای فناورانه شرکتهای دانش بنیان ایرانی و آذربایجانی منعقد شد.

مرکز همکاری های نوآورانه ایران و آذربایجان راه اندازی شد

این تفاهم نامه ها در زمینه کف پوش های نانویی و کف پوش هایی با خواص مقاومتی بالا، حوزه الکترونیک و طعم دهنده ها منعقد شد.

علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی امضای این 6 تفاهم نامه به مبلغ چهار میلیون دلار میان شرکت های دانش بنیان ایرانی و شرکت هایی از جمهوری آذربایجان را اتفاقی مهم توصیف کرد و گفت: این تازه آغاز راه است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

وی گفت: امیدواریم افتتاح مرکز همکاری نوآورانه ایران و جمهوری آذربایجان منجر به تقویت روابط میان شرکت های دانش بنیان و فناور دو کشور گردد.

تورال کریملی، رییس موسسه دولتی نوآوری جمهوری آذربایجان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: چهار هزار و 700 استارت آپ در ایران مشغول به فعالیت هستند و بدون شک جمهوری آذربایجان مایل است تا با این شرکت ها همکاری داشته باشد تا علاوه بر حضور این شرکت ها در بازار آذربایجان و دیگر کشورها، میان این دو کشور تبادل همکاری نیز صورت گیرد.

در جریان این سفر، مرکز همکاری های نوآورانه ایران و جمهوری آذربایجان توسط بخش خصوصی و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری افتتاح شد که در آن نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان ایرانی به مدت یک سال برپا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 188

به "مرکز همکاری های نوآورانه ایران و آذربایجان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز همکاری های نوآورانه ایران و آذربایجان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید