میزان تجاوز در بریتانیا سال گذشته به بالاترین حد خود رسید

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران: دفتر آمار ملی بریتانیا اعلام نمود که تعداد موارد گزارش شده تجاوز در انگلیس و ولز طی سال گذشته به بالاترین سطح خود رسیده است.

میزان تجاوز در بریتانیا سال گذشته به بالاترین حد خود رسید

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از تلگراف، دفتر آمار ملی بریتانیا در گزارشی ضمن اشاره به رشد فزاینده تجاوز در این کشور طی سال گذشته اضافه نمود: میزان جرائم خشونت آمیز نیز که توسط پلیس ثبت شده با رشد 11 درصدی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش بیش از 22100 مورد تجاوز طی سال گذشته توسط پلیس بریتانیا ثبت شده که این رقم نشانگر رشد 29 درصدی بوده و بالاترین رقم در بین 68 هزار مورد جرم جنسی به شمار می رود.

این آمارها نشان می دهد که تعداد تجاوز جنسی صورت گرفته با چاقو و اشیاء نوک تیز در این مدت با 48 درصد رشد به بیش از 294 مورد رسیده است. افزایش چشمگیر انواع جرائم جنسی گزارش شده به پلیس بریتانیا بیشتر به خاطر ان بوده است که قربانیان اعتماد بیشتری نسبت به این مساله پیدا نموده اند که پلیس با جدیت بیشتری شکایت های آنها را دنبال خواهد نمود.

افزایش غیر منتظره کل جرائم خشونت آمیز در بریتانیا نشان می دهد که بیش از 666700 مورد خشونت علیه افراد در انگلیس و ولز در 12 ماه گذشته منتهی به ژوئن به وقوع پیوسته است. این رقم نشانگر آن است که تعداد جرائم خشونت آمیز گزارش شده در این مدت 69 هزار مورد بیشتر از 12 ماه قبل از آن بوده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 319

به "میزان تجاوز در بریتانیا سال گذشته به بالاترین حد خود رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان تجاوز در بریتانیا سال گذشته به بالاترین حد خود رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید