نقشه راه فناوری های نوظهور حوزه فناوری اطلاعات آماده شد

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، علیرضا کمک با اشاره به اجرای پروژه برنامه های راهبردی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای برنامه توسعه فاوای کشور گفت: در این پروژه، صندلی پژوهشگاه ICT در زیست بوم پژوهش حوزه فاوا معین و معین شده برای بهبود این صندلی چه برنامه ای باید اتخاذ گردد.

نقشه راه فناوری های نوظهور حوزه فناوری اطلاعات آماده شد

وی ادامه داد: پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا روی فناوری های مختلف در هر پژوهشکده که مطرح و آنالیز می گردد، به پژوهش می پردازد تا بخشی از احتیاجهای آنها در جهت تدوین راهبردها و سیاست های مورد احتیاج را تامین کند.

کمک درباره آخرین شرایط پروژه های نقشه راه فناوری های نوظهور حوزه فاوا، گفت: آنالیز تمام پروژه های مذکور در این پژوهشکده به خاتمه رسیده و تحویل شده است.

وی با اشاره به پروژه های جاری در حوزه سیاستگذاری و تنظیم بازار حوزه فضای مجازی اضافه کرد: در حال حاضر 3 پروژه در پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا به سفارش مرکز ملی فضای مجازی در مورد سیاست های کلان فضای مجازی، موضوع محتوا و موضوع فین تک ها (استارت آپهای اقتصادی) در حال اجرا است.

کمک ادامه داد: موضوع نظام نظارت تنظیم مقررات حوزه ارتباطات نیز از جمله پروژه های حوزه سیاستگذاری و تنظیم بازار است که به سفارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات در این پژوهشکده در حال اجرا است.

وی ادامه داد: پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا در مورد مشاوره به شرکت های تابعه وزارت ارتباطات در حوزه تحول دیجیتال و نقشه راه خدمات نیز پروژه هایی را تعریف نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 579

به "نقشه راه فناوری های نوظهور حوزه فناوری اطلاعات آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه راه فناوری های نوظهور حوزه فناوری اطلاعات آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید