نورشرق با تکذیب صادر شدن کارت 4 بازیکن نساجی: بهروان شوخی نموده است!

به گزارش دنیای راه راه، رئیس کمیته مشخص وضعیت فدراسیون فوتبال بیان کرد مشکل صادر شدن کارت بازی بازیکنان نساجی رفع نشده است و این بازیکنان نمی توانند در هفته هشتم برای تیم شان به میدان بروند.

نورشرق با تکذیب صادر شدن کارت 4 بازیکن نساجی: بهروان شوخی نموده است!

جمشید نورشرق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره وضعیت باشگاه نساجی و اینکه آیا مشکل این باشگاه برای صدور کارت چند بازیکنانش رفع شده است یا خیر, گفت: خیر, تا این لحظه بدهی باشگاه نساجی پرداخت نشده است و قاعدتاً نمی توانیم مجوزی برای باشگاه نساجی صادر کنیم.

وی درباره اینکه غلامرضا بهروان، رئیس هیئت فوتبال استان مازندران مدعی شده است, مشکل کارت بازی چهار بازیکن نساجی رفع شده و این بازیکنان می توانند تیم شان را در هفته هشتم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان همراهی نمایند, تأکید کرد: ما باید این کار را انجام دهیم که تاکنون چنین تصمیمی نگرفته ایم. من این موضوع را تکذیب می کنم و فکرمی کنم آقای بهروان در این باره شوخی نموده است! رفع شدن مشکل این بازیکنان برای صدور کارت بازی منوط پردخت بدهی اقتصادی این باشگاه است و با این وضعیت حتی برای یکی از این بازیکنان نیز کارت بازی صادر نمی گردد.

رئیس کمیته مشخص وضعیت فدراسیون فوتبال درباره وضعیت سایر باشگاه ها نیز ابراز داشت: به غیر از نساجی الان باشگاه های دیگری را هم داریم که دچار این مسائل هستند و این مسائل باید در فوتبال ما حل شوند. باشگاه ها نباید اجازه دهند که بدهی اقتصادی آنها فصل به فصل انباشته تر گردد, چون در فصل بعد کارشان برای تسویه حساب سخت تر می گردد و در نهایت باید هر روز بیایند پشت در کمیته مشخص وضعیت بنشینند تا مسائل شان رفع گردد.

نورشرق در پایان توضیح داد: مجموعه فوتبال باید این هماهنگی را داشته باشد تا مسائل اقتصادی حاکم بر فوتبال حل گردد. ما طبق یک قاعده ای که از ابتدا بوده حرکت می کنیم و سعی داریم که همواره شفاف سازی صورت بگیرد. این به نفع فوتبال داخلی ایران و باشگاه هایی که می خواهند فراتر بروند و در آسیا نیز رقابت نمایند, خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 198

به "نورشرق با تکذیب صادر شدن کارت 4 بازیکن نساجی: بهروان شوخی نموده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورشرق با تکذیب صادر شدن کارت 4 بازیکن نساجی: بهروان شوخی نموده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید