نوید محمدزاده بازیگر سریال آکتور شد

به گزارش دنیای راه راه، حضور نوید محمدزاده در سریال آکتور به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی رسما تأیید شد.

نوید محمدزاده بازیگر سریال آکتور شد

نیما جاویدی کارگردان فیلم پیروز سرخپوست میخواهد در دومین همکاری خود با نوید محمدزاده سریال درامی به اسم آکتور را برای پخش در شبکه نمایش خانگی جلوی دوربین ببرد. طبق اعلام روابط عمومی این مجموعه، داستان آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تیاتر است که بعد از دریافت پیشنهادی عجیب، زندگی اشان دستخوش تغییرات بسیاری می گردد.

جاویدی کار نگارش فیلم نامه آکتور را از پاییز سال گذشته شروع نموده و نوشتن آن همچنان ادامه دارد. این سریال هنوز تمام مجوزهای لازم را دریافت ننموده، اما بنا بر اخبار منتشر شده از سوی سازندگانش به زودی با طی شدن مراحل قانونی و پیوستن چند بازیگر جدید به آکتور باید شاهد شروع فیلم برداری و ساخت نخستین سریال نیما جاویدی باشیم.

جاویدی در مسند کارگردان فیلم های ملبورن و سرخپوست را در کارنامه دارد که هر دو با بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان و سینمادوستان روبرو شده اند. او در نوشتن فیلم نامه خورشید هم با مجید مجیدی همکاری نموده بود که به خاطر آن برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم نامه از جشنواره فیلم فجر سی و هشتم شد تا بتوانیم جاویدی را یکی از پیروز ترین کارگردان ها و فیلم نامه نویس های سینمای ایران طی چند سال اخیر بخوانیم.

نوید محمدزاده که سال 2019 به خاطر بازی در فیلم متری شیش و نیم پیروز به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره توکیو شد و برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء هم جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق های جشنواره ونیز را از آن خود کرد، سال جاری علاوه بر سریال آکتور قرار است در فیلم های نگهبان شب به کارگردانی رضا میرکریمی و شب، داخلی، دیوار به نویسندگی و کارگردانی وحید جلیلوند هم بازی کند. شب، داخلی، دیوار درباره زندگی مرد نابینایی است که با ورود یک زن به زندگی اش همه چیز دگرگون می گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1330

به "نوید محمدزاده بازیگر سریال آکتور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوید محمدزاده بازیگر سریال آکتور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید