هک اپل راحت تر می شود

به گزارش دنیای راه راه، شرکت اپل پس از فشار اف بی آی، ایده رمزگذاری نهایی را در آی کلود انجام نخواهد داد.

هک اپل راحت تر می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، اپل از برنامه های اضافه کردن رمزگذاری در فضای ذخیره آی کلود صرف نظر کرده است. این انصراف، هک کردن آیفون را تسهیل خواهد کرد. این شرکت تصمیم گرفت پس از فشار اف بی آی، ایده رمزگذاری نهایی را در آی کلود انجام ندهد.

این شرکت برنامه ریزی کرده بود پس از دو سال رمزگذاری نهایی را به سیستم آی کلود اضافه کند. با این حال اف بی آی به شدت با این تصمیم مخالفت کرد.

از این طریق اپل در نظر داشت احتمال هک کردن آیفون و کسب اطلاعات را در مورد دستگاه های مجرمان پیچیده تر کند. پس از آن که اف بی آی موضع خود را در مورد این موضوع بیان نمود و خواستار دادن اطلاعات به این سازمان شد، اپل گفت برنامه های رمزنگاری را روی آیکلود اجرا نمی کند.

برخی بر این باورند اپل به دنبال روش های جدید برای بهبود اتصال بین دستگاه ها به وسیله ارتباطات مستقیم ماهواره ای است. به بیان دقیق تر، این کمپانی قصد دارد به وسیله تابش، داده ها را به دستگاه ها منتقل کند و به این ترتیب از اپراتورهای موبایل بی نیاز شود. عده ای دیگر معتقدند که فعالیت های اخیر اپل به منظور ایجاد یک شبکه جدید از دستگاه ها یا شاید بهبود دقت و قابلیت ردیابی مکان صورت می گیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 430

به "هک اپل راحت تر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هک اپل راحت تر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید