ورود مسافران به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

به گزارش دنیای راه راه، ورود مسافران نوروزی به استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

ورود مسافران به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری استاندار این استان صبح امروز دوشنبه 19 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، استان کهگیلویه و بویراحمد امکان پذیرایی از مسافران نوروزی را ندارد و از هم وطنان درخواست می گردد به این استان سفر ننمایند.

او اضافه نمود: هرگونه فعالیت گردشگری در استان ممنوع است و هیچ کدام از شهروندان حق ندارند منازل، باغ ها، ویلاها یا هر مکان دیگر را به مسافران و گردشگران اجاره دهند.

کلانتری ادامه داد: هتل ها، مهمان پذیرها، مدارس و مسافرخانه ها و سایر اماکن تعطیل است.

او اضافه نمود: بخشداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها باید از دایر شدن کمپ و چادر جلوگیری نمایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مجموعه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای پیشگیری از کرونا ویروس تعطیل است، تأکید کرد: محدودیت ورود مسافران نوروزی به استان اعمال می گردد و بازرسان و ناظران دانشگاه علوم پزشکی استان در تمام ورودی های استان مستقر هستند و افراد مشکوک قرنطینه خواهند شد.

او اضافه نمود: در سال های گذشته مناطق گردشگری و کمپ های اقامتی استان پذیرای تعداد بسیاری از هم وطنان بود، اما در نوروز 99 به علت شیوع ویروس کرونا این امکان وجود ندارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 564

به "ورود مسافران به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود مسافران به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید