کامیا: توسعه بایونتا 3 به خوبی پیش می رود

به گزارش دنیای راه راه، دو بازی بایونتا و ونکوییش در قالب یک بسته جدید بازسازی شده و برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده اند. به همین مناسبت هم بر و بچه های نشریه فامیتسو سراغ سازندگان این دو بازی رفته اند و مصاحبه ای با آن ها ترتیب داده اند. در همین مصاحبه، هیدکی کامیا هم چنین از توسعه قسمت بعدی مجموعه باز ی های بایونتا صحبت کرد.

کامیا: توسعه بایونتا 3 به خوبی پیش می رود

دو هفته نامه فامیتسو با هیدکی کامیا، کارگردان بایونتا و آتسوی اینابا، تهیه کننده این بازی، مصاحبه کرده است. اینابا، به عنوان یکی از موسسان پلاتینیوم گیمز، در این مصاحبه گفته است که اولین پروژه او در پلاتینیوم گیمز، بایونتا بوده است. با اینکه حتی بازی بایونتا اولین ساخته پلاتینیوم گیمز نیست.

هیدکی کامیا در ادامه اضافه کرده است که آن ها در ابتدا هیچ برنامه ای برای ساخت نسخه پلی استیشن 3 بازی بایونتا نداشتند؛ طوری که بازی بایونتا مشخصا برای کنسول ایکس باکس 360 ساخته شده بود. اینابا می گوید که آن ها نمی دانستند چه مخاطبی را باید هدف بگیرند و طرفداران کدام کنسول قرار است از بازی های آن ها بیشتر لذت ببرند. به همین دلیل هم سراغ کنسولی رفتند که توسعه بازی روی آن راحت تر بود. اینابا می گوید که آن ها هرگز توانایی ساخت بازی روی دو پلتفرم مختلف به صورت همزمان را نداشتند.

در ادامه مصاحبه، کامیا می گوید که او امیدوار است مجموعه قدیمی Viewtiful Joe هم دوباره مورد توجه قرار بگیرد. کامیا در مصاحبه گفته است: امیدوارم کمی به Viewtiful Joe توجه گردد. برای اولین بار در این بازی قابلیت اسلوموشن را طراحی کردم. در نسخه پلی استیشن 2 هم دانته را قرار داده بودیم.

نهایتا، هیدکی کامیا با اشاره به بایونتا 3 گفت: فرایند توسعه بایونتا 3 روان پیش می رود. در واقع، اطلاعات و جزییات بسیار زیادی در تیزر رونمایی بازی در سال 2017 قرار داده شده است.

همانطور که کامیا گفته است، رونمایی از بایونتا 3 به سال 2017 بازمی گردد؛ طوری که بیش از دو سال است که از بایونتا 3 حتی کلمه ای نشنیده ایم.

آتسوشی اینابا بهار سال جاری بود که کمی از بایونتا 3 صحبت کرد. او گفت که آن ها می خواهند از ایده های جدیدی در بایونتا 3 استفاده کنند و به همین دلیل به دنبال تغییر سیستم های پایه بازی هستند. اینابا گفته بود که آن ها یک بار تمام سیستم های بازی را دور ریخته و از ابتدا کار را شروع کرده اند.

با تمام این اوصاف، صحبت از بایونتا 3 و نمایش این بازی، دست پلاتینیوم گیمز نیست. بازی با تهیه کنندگی نینتندو ساخته می گردد و نینتندو است که درباره زمان نمایش بازی تصمیم می گیرد.

هیچ اطلاعاتی از بایونتا 3 در اختیار نداریم، ولی تصور می کنیم نینتندو در سال جاری میلادی و در یکی از برنامه های دایرکت خود بایونتا 3 را نمایش دهد.

در کنار بایونتا 3، استودیوی پلاتینیوم گیمز هم چنین در حال حاضر مشغول ساخت بازی Babylons Fall با تهیه کنندگی شرکت اسکوئر انیکس است. پلاتینیوم گیمز به تازگی هم از بازسازی بازی The Wonderful 101 رونمایی کرده است که ساخت آن با جمع آوری بودجه از سوی طرفداران محقق شده است.

منبع: Siliconera

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 520

به "کامیا: توسعه بایونتا 3 به خوبی پیش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیا: توسعه بایونتا 3 به خوبی پیش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید