ویزای کانادا: کانادا جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری را برگزار کرد

به گزارش دنیای راه راه، دولت کانادا در جدیدترین پذیرشی که دیروز مورخ 20 مارس برگزار کرد برای 3350 متقاضی مهاجرت دعوتنامه صادر نمود تا این افراد بتوانند تقاضای خود برای اقامت دائم را ارائه نمایند. حد نصاب امتیاز سیستم جامع رتبه بندی (CRS) در پذیرش دیروز 452 و نسبت به آخرین پذیرش که در ششم مارس برگزار گردید حاکی از کاهش دو امتیازی بود.

ویزای کانادا: کانادا جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری را برگزار کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا اعلام نموده است که در سال نو به وسیله سیستم اکسپرس انتری مجموعا 21200 دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم صادر نموده است. این عدد نسبت به سال قبل نشان دهنده افزایش 14500 نفری است. انتظار می رود که اداره مهاجرت کانادا در امسال میلادی هم به رکوردشکنی خود ادامه دهد و تعداد بیشتری از متقاضیان مهاجرت را به وسیله سه دسته مهاجرتی که به وسیله اکسپرس انتری مدیریت می شوند انتخاب کند؛ این سه دسته عبارت اند از Federal Skilled Worker Class, Federal Skilled Trades Class و Canadian Experience Class.

متقاضیانی که واجد شرایط و معیارهای این دسته ها هستند وارد صف انتظار اکسپرس انتری می شوند و بر اساس سن، تحصیلات، سطح زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی و سابقه کار به آنها امتیازدهی می گردد. سپس اداره مهاجرت طی دوره های متوالی متقاضیانی که بالاترین امتیاز دارند را برای اقامت دائم انتخاب می نماید.

در این پذیرش هم از tie-break استفاده شد: 7 فوریه 2019 راس ساعت 9:59:25 به رقت استاندارد شرقی. این بدین معنی است که تمام متقاضیانی که امتیاز CRS آنها 452 و بالاتر بود و قبل از این ساعت و تاریخ پروفایل خود را وارد صف انتظار اکسپرس انتری نموده بودند در این پذیرش برای آنها دعوتنامه صادر شده است.

طی دو پذیرش اخیر اکسپرس انتری حد نصاب امتیازها کاهش یافته است؛ همانطور که می دانید اگر بین پذیرش ها فاصله کم وجود داشته باشد حداقل امتیاز کاهش می یابد. در زیر نمونه هایی فرضی از متقاضیانی آورده می گردد که در پذیرش دیروز برای آنها دعوتنامه صادر شده است:

نیما 32 ساله است و دارای مدرک لیسانس و یک گواهی یک ساله است. او طی پنج سال اخیر به اسم حسابدار مشغول به کار بوده است و هرگز در کانادا نه کار نموده و نه تحصیل. سطح زبان انگلیسی او در بخش شنیداری پیشرفته است و در بخش های قرائت و درک مطلب و نوشتن هم در مرز پیشرفته بودن واقع شده است. با این حساب او با داشتن امتیاز 452 دیروز واجد شرایط دریافت دعوتنامه بوده است.

سعید 33 ساله است و دو مدرک لیسانس دارد. ظرف سه سال اخیر به اسم مشاور کسب و کار مشغول به کار بوده است و سطح زبان انگلیسی او هم پیشرفته است. او تا به حال در کانادا نه کار نموده و نه تحصیل. با داشتن 452 امتیاز در سیستم جامعه رتبه بندی توانسته دیروز دعوتنامه دریافت کند.

نعمیه 29 ساله است و دارای مدرک لیسانس است. او طی سه سال اخیر به اسم دستیار اداری مشغول به کار بوده است و هرگز در کانادا نه کار نموده و نه تحصیل. او در امتحان آیلتس شرکت نموده و در تمام مهارت های زبانی نمره 8 گرفته است. البته نعمیه در کانادا یک خواهر دارد که دارای اقامت دائم کانادا است و ساکن تورنتو است. او با داشتن 453 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی واجد شرایط دریافت دعوتنامه بوده است.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1501

به "ویزای کانادا: کانادا جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری را برگزار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: کانادا جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری را برگزار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید