کدام اِلمان های تهران در ساعت زمین خاموش شدند؟

به گزارش دنیای راه راه، سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از خاموشی بیش از 7 اِلمان برجسته شهری، تمامی میادین و ساختمان های ستادی در سطح منطقه ها 22 گانه همزمان با رویداد بین المللی ساعت زمین اطلاع داد.

کدام اِلمان های تهران در ساعت زمین خاموش شدند؟

به گزارش خبرنگاران، حلیا سادات حسینی با اشاره به اینکه شهرداری تهران سال جاری برای سیزدهمین سال پیایی با خاموش کردن المان های شهری و ساختمان های ستادی خود با رویداد بین المللی ساعت زمین همراه شده است گفت: رویداد بین المللی ساعت زمین یک رویداد بین المللی است که به وسیله صندوق دنیای طبیعت نامگذاری شده و هدف آن جلب توجه مردم به حفظ کره زمین و پیغامدهای تغییرات اقلیمی در آخرین شنبه مارس است.

حسینی گفت: شهرداری تهران با خاموشی یک ساعت المان های مهم شهر تهران اعم از برج آزادی ، برج میلاد، پل طبیعت و گنبد مینا، دریاچه شهدای خلیج فارس ، برج طغرل ، باغ موزه قصر، میادین مرکزی و ساختمان های ستادی نواحی در منطقه ها بیست و دوگانه با رویداد بین المللی ساعت زمین همراه شد.

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران رویداد بین المللی ساعت زمین تلنگری برای زمینیان دانست تا با نگاه به پشت سر خود نظاره گر آنچه باشند که تا به امروز ایجاد نموده اند.

حسینی در ادامه تاکید نمود: ساعت زمین، 60 دقیقه همراهی آگاهانه ما انسانهاست برای بهبود شرایط محیط زیست و بیانگر این پیغام مهم که اقدامات کوچک محیط زیستی، هرچند نمادین می تواند تاثیری قابل توجه بر تغییرات آب و هوایی در منطقه بگذارد.

آئین ساعت زمین در سال 1402 در روز شنبه (5 فروردین مصادف با 25 مارچ سال 2023) از ساعت 20 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه به وقت محلی در سراسر دنیا برگزار گردید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 فروردین 1402 بروزرسانی: 8 فروردین 1402 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1949

به "کدام اِلمان های تهران در ساعت زمین خاموش شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام اِلمان های تهران در ساعت زمین خاموش شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید